Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detSå braDa har det nok helt sikkert godt bra
![]()
Håper detJeg tenker at når venninnen min måtte skifte bind 5 ganger hver dag i 4 uker og det gikk bra med spira hennes så må denne spira tåle litt utvanna blod på papiret
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde oppPositiv må man være![]()
??Her går.det bra.
Hva med deg?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Kom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen hellerSå bra at det ga segGleder meg til oppdatering fra ul i morgen
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde opp
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ååhr! Duste kropper som kan gjøre oss så nervøs og redde! Plutselig er klokken 14 imorgen! Vi skal beholde deg her på desember og følge hverandre hele veien , så du får nok gode nyheter imorgenKom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen heller
Desember 2014
Taster på appen![]()
Ja, det må være positivtMen så lenge det er så lite og du ikke har smerter (?) er det positivt.
Jeg håper og trur du blir her helt til desember
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Nei nei nei!!! Håper det fremdeles er lite og uskyldig !!!Og der kom det blod i truseinnlegget. Dette orker jeg virkelig ikke.
Desember 2014
Taster på appen![]()
Nei! Det får ikke lov å komme mer nå!Og der kom det blod i truseinnlegget. Dette orker jeg virkelig ikke.
Desember 2014
Taster på appen![]()