Twinkle

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hvordan går det med deg ?
 
Det går bare fint :) Har ikke vært noe i natt eller nå. Kunne vært litt sånn farge når jeg tok første tørket nå men det var det igrunn! 1 døgn siden første nå så håper dette er helt uskyldig ennå :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Så bra :) Da har det nok helt sikkert godt bra :)
 
Så bra :) Da har det nok helt sikkert godt bra :)
Håper det :) Jeg tenker at når venninnen min måtte skifte bind 5 ganger hver dag i 4 uker og det gikk bra med spira hennes så må denne spira tåle litt utvanna blod på papiret :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Håper det :) Jeg tenker at når venninnen min måtte skifte bind 5 ganger hver dag i 4 uker og det gikk bra med spira hennes så må denne spira tåle litt utvanna blod på papiret :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Positiv må man være :D
 
Positiv må man være :D
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde opp


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Så bra at det ga seg :) Gleder meg til oppdatering fra ul i morgen :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Så bra at det ga seg :) Gleder meg til oppdatering fra ul i morgen :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Kom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen heller


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde opp


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Huff :( Får prøve å være så positiv man kan i allefall. Å håpe på gode nyheter i morgen når du skal på ul.
 
Kom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen heller


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ååhr! Duste kropper som kan gjøre oss så nervøs og redde! Plutselig er klokken 14 imorgen! Vi skal beholde deg her på desember og følge hverandre hele veien , så du får nok gode nyheter imorgen :)


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Synes det er synd at denne dumme dumme kroppen skal oppføre seg sånn! Leste at ved anstrengelser kan man få rift oppi der når man er gravid men jeg vet ikke jeg.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Lykke til Twinkle! Håper dette går bra og at du er med oss videre helt til desember! :) Prøv å tenk på noe annet og legg deg i sofaen og slapp av! :) sender en god klem over til deg!
 
Men så lenge det er så lite og du ikke har smerter (?) er det positivt.
Jeg håper og trur du blir her helt til desember :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Men så lenge det er så lite og du ikke har smerter (?) er det positivt.
Jeg håper og trur du blir her helt til desember :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Ja, det må være positivt :) Jeg har flyttet inn hit jeg, og skal få en liten baby i desember! Det har jeg bestemt :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Og der kom det blod i truseinnlegget. Dette orker jeg virkelig ikke.


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Dette går SÅ bra!! Det er nok bare et uskyldig blodkar som har sprukket :) hold ut! Du skal bli mamma <3

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
 
Back
Topp