Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det Jeg tenker at når venninnen min måtte skifte bind 5 ganger hver dag i 4 uker og det gikk bra med spira hennes så må denne spira tåle litt utvanna blod på papiretSå bra Da har det nok helt sikkert godt bra
Håper det Jeg tenker at når venninnen min måtte skifte bind 5 ganger hver dag i 4 uker og det gikk bra med spira hennes så må denne spira tåle litt utvanna blod på papiret
Desember 2014
Taster på appen
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde oppPositiv må man være
??Her går.det bra.
Hva med deg?
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Kom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen hellerSå bra at det ga seg Gleder meg til oppdatering fra ul i morgen
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Ja, men akkurat på minuttet nå etter det begynte i går kom det samme mengde som det gjorde i går. Kan det ikke bare holde opp
Desember 2014
Taster på appen
Ååhr! Duste kropper som kan gjøre oss så nervøs og redde! Plutselig er klokken 14 imorgen! Vi skal beholde deg her på desember og følge hverandre hele veien , så du får nok gode nyheter imorgenKom tilbake igjen nå, desverre. Snakk om nervepirrende! Også har jeg ikke time før 14.00 i morgen heller
Desember 2014
Taster på appen
Ja, det må være positivt Jeg har flyttet inn hit jeg, og skal få en liten baby i desember! Det har jeg bestemtMen så lenge det er så lite og du ikke har smerter (?) er det positivt.
Jeg håper og trur du blir her helt til desember
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Nei nei nei!!! Håper det fremdeles er lite og uskyldig !!!Og der kom det blod i truseinnlegget. Dette orker jeg virkelig ikke.
Desember 2014
Taster på appen
Nei! Det får ikke lov å komme mer nå!Og der kom det blod i truseinnlegget. Dette orker jeg virkelig ikke.
Desember 2014
Taster på appen