twilight (filmen)

LinnSB*

Forumet er livet
har akkurat sett den nå og elsker den
så utrolig bra film [:)]
anbefales

Den er søt, men blekner i forhold til boka (som igjen er ganske enkel).

Ikke missforstå, jeg digger Twilight. Det er bare ikke spesielt tung litteratur [;)]
Gleder meg veldig til å se hvordan New Moon blir som film, den er satt til premiere i november (i USA). Det er muligens den av de fire bøkene jeg liker best, tett fulgt av Eclipse.

ORIGINAL: Delirium

Ikke missforstå, jeg digger Twilight. Det er bare ikke spesielt tung litteratur [;)]
Gleder meg veldig til å se hvordan New Moon blir som film, den er satt til premiere i november (i USA). Det er muligens den av de fire bøkene jeg liker best, tett fulgt av Eclipse.

gleder meg til neste film.
men filmer blir som regel ikke så bra når man har lest boka først

ORIGINAL: kittyb

Digger den jeg også. Har sett den 4 ganger nå.. tror aldri jeg kommer til å bli lei av den. har lest alle bøkene og da, og de er sinnsykt bra. klarte ikke å legge de fra meg..

jeg kommer til å kjøpe filmen og bøkene [:)]

ORIGINAL: Labambie

ELSKER den filmen!!! Til og med sambo synes den var bra! [:D]

gubben syntes også den var bra [:)]

Så den i kveld, likte den ja.
Tror faktisk gubben og syns den var ok, enda han var Veeeldig vanskelig å få med på å se den.
Mulig jeg må kjøpe meg bøkene etter hvert, har ikke lest de, bare hørt mange skryter av dem.

Jeg driver å skal bestille bøkene nå.
hva heter de i rekkefølgen de er utgitt?

for evighetens kyss er nr 1?

ORIGINAL: LinnSB*

Twilight, new moon, eclipse og breaking dawn.. anbefaler deg å bestille på amazon.com hvis du vil lese de på engelsk.. jeg betalte litt under 400 for den boksen med alle bøkene (hardcover) inkl frakt. er ikke toll og moms på bøker heller..

vil gjerne ha de på norsk [:)]

Twilight, new moon, eclipse og breaking dawn.. anbefaler deg å bestille på amazon.com hvis du vil lese de på engelsk.. jeg betalte litt under 400 for den boksen med alle bøkene (hardcover) inkl frakt. er ikke toll og moms på bøker heller..

vil gjerne ha de på norsk [:)]

ok. er litt usikker på hva de heter på norsk, men evighetens kyss er den første ja.. de har ikke oversatt alle enda da. tror den 3. akkurat har kommet på norsk, eller skal komme snart, å bok nr 4 kommer ikke før i 2010..

da har jeg god tid da [:)]
takk for hjelpen

Elsker både filmen og boka

Elste dattra mi er totalt og fullstendig forelsket i den filmen. Jeg fikk endelig sett den her om dagen, og syntes det var en bra film. Kommer til å se de to neste også [;)]

Her er en annen tråd om filmen/bøkene:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12946172

Filmen kommer på listen over de dårligste filmene jeg noensinne har sett! Maken til makkverk, men jeg elsker bøkene.

De tre første er alle ute på norsk, den(foreløpig) siste er planlagt ute på norsk i midten av november i år.

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsket den!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen som vet hvor jeg kan bestille bøkene på norsk?

Har sett filmen, og jeg elsket den![:)][:)]

elsket den!! så den torsdag og fredag og kjøpte alle bøkene i går!! *forhekset*

legger heldigvis aldri merke til sånne "feil" på film[:)]

Verdt å få med seg:
http://filmdrunk.uproxx.com/2009/03/twilight-deleted-scene-collegehumor

<.<

han kan godt bite meg også [:)] *grrrrr*

ORIGINAL: Delirium

Enig [:D]

Twilight (Evighetens kyss på norsk. Vet ikke hva de kaller de andre på norsk. Har de kommet på norsk enda, forresten?)
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn

Filmen var en stor skuff.. Syns ikke den var bra i hele tatt. Har skrevet mer om det i Helene Harefrøken sin tråd.

Back
Topp