Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delirium
Den er søt, men blekner i forhold til boka (som igjen er ganske enkel).
Ikke missforstå, jeg digger Twilight. Det er bare ikke spesielt tung litteratur [;)]
Gleder meg veldig til å se hvordan New Moon blir som film, den er satt til premiere i november (i USA). Det er muligens den av de fire bøkene jeg liker best, tett fulgt av Eclipse.
ORIGINAL: kittyb
ORIGINAL: LinnSB*
Jeg driver å skal bestille bøkene nå.
hva heter de i rekkefølgen de er utgitt?
Twilight, new moon, eclipse og breaking dawn.. anbefaler deg å bestille på amazon.com hvis du vil lese de på engelsk.. jeg betalte litt under 400 for den boksen med alle bøkene (hardcover) inkl frakt. er ikke toll og moms på bøker heller..
Twilight, new moon, eclipse og breaking dawn.. anbefaler deg å bestille på amazon.com hvis du vil lese de på engelsk.. jeg betalte litt under 400 for den boksen med alle bøkene (hardcover) inkl frakt. er ikke toll og moms på bøker heller..
vil gjerne ha de på norsk [:)]
ok. er litt usikker på hva de heter på norsk, men evighetens kyss er den første ja.. de har ikke oversatt alle enda da. tror den 3. akkurat har kommet på norsk, eller skal komme snart, å bok nr 4 kommer ikke før i 2010..
ORIGINAL: Delirium
Den er søt, men blekner i forhold til boka (som igjen er ganske enkel).
Ikke missforstå, jeg digger Twilight. Det er bare ikke spesielt tung litteratur [;)]
Gleder meg veldig til å se hvordan New Moon blir som film, den er satt til premiere i november (i USA). Det er muligens den av de fire bøkene jeg liker best, tett fulgt av Eclipse.