TW brun spotting

Ånei korr trist :( håper i det lengste at det er uskuldig!

Takk fine dere:Heartred

Blødningen stoppet etter kort tid, og har bare spottet brunt i dag:eek: og har fremdeles stigende tester!!
Så, jeg har fremdeles håp! Blir noen lange dager fremover :gen113

Takk fine dere:Heartred

Blødningen stoppet etter kort tid, og har bare spottet brunt i dag:eek: og har fremdeles stigende tester!!
Så, jeg har fremdeles håp! Blir noen lange dager fremover :gen113
Håper håper håper!
Får du komme inn på UL for å se? Eller er det for tidlig?

Har ikke TUL time før 2.mai (privat) :oops: ser han ikke har noe ledig før heller
Men dette tror jeg kanskje du kan få offentlig ultralyd for også? Ville ringt legen på tirsdag jeg, kanskje du får inn til uka :)

Men dette tror jeg kanskje du kan få offentlig ultralyd for også? Ville ringt legen på tirsdag jeg, kanskje du får inn til uka :)
Som regel får man ikke UL når man er så kort på vei, selv om man blør. Anbefalingene er å gjøre hcg-målinger med to dagers mellomrom og se om økningen er adekvat. Det er i alle fall rådet KK i Bergen gir fastleger i regionen.

Som regel får man ikke UL når man er så kort på vei, selv om man blør. Anbefalingene er å gjøre hcg-målinger med to dagers mellomrom og se om økningen er adekvat. Det er i alle fall rådet KK i Bergen gir fastleger i regionen.

Ja, vet. UL er best etter uke 6, så har en TUL 7+2. Nå i påsken får jeg ikke gjort annet enn å ta det litt med ro og vente :Heartred

Jeg fikk denne i dag 5+1, så melder meg ikke ut likevel :oops:

DDECE974-F948-4AF3-9650-DB3829242F8E.jpeg

tar ny hcg prøve på tirsdag også

Back
Topp