Klem! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så tristDa ser det ut til at jeg må forlate dere.. her tok det seg opp med frisk blødning nå.
Ånei korr tristhåper i det lengste at det er uskuldig!

Håper håper håper!Takk fine dere
Blødningen stoppet etter kort tid, og har bare spottet brunt i dagog har fremdeles stigende tester!!
Så, jeg har fremdeles håp! Blir noen lange dager fremover![]()
Takk fine dere
Blødningen stoppet etter kort tid, og har bare spottet brunt i dagog har fremdeles stigende tester!!
Så, jeg har fremdeles håp! Blir noen lange dager fremover![]()
skal du til TUL?Håper håper håper!
Får du komme inn på UL for å se? Eller er det for tidlig?
So bra! Krysser fingrane for degskal du til TUL?
Men dette tror jeg kanskje du kan få offentlig ultralyd for også? Ville ringt legen på tirsdag jeg, kanskje du får inn til ukaHar ikke TUL time før 2.mai (privat)ser han ikke har noe ledig før heller
Som regel får man ikke UL når man er så kort på vei, selv om man blør. Anbefalingene er å gjøre hcg-målinger med to dagers mellomrom og se om økningen er adekvat. Det er i alle fall rådet KK i Bergen gir fastleger i regionen.Men dette tror jeg kanskje du kan få offentlig ultralyd for også? Ville ringt legen på tirsdag jeg, kanskje du får inn til uka![]()
Uff jeg hadde termin starten på desember men mistetDa ser det ut til at jeg må forlate dere.. her tok det seg opp med frisk blødning nå.
Som regel får man ikke UL når man er så kort på vei, selv om man blør. Anbefalingene er å gjøre hcg-målinger med to dagers mellomrom og se om økningen er adekvat. Det er i alle fall rådet KK i Bergen gir fastleger i regionen.

Det er helt grusomt å vente sånn uten å vite.. Sender deg mange klemmer!Ja, vet. UL er best etter uke 6, så har en TUL 7+2. Nå i påsken får jeg ikke gjort annet enn å ta det litt med ro og vente![]()
Jeg fikk denne i dag 5+1, så melder meg ikke ut likevel
Vis vedlegget 380426
tar ny hcg prøve på tirsdag også

So bradå eg hadde mine SA vart ikkje testane mine sterkare når eg starta å blø.. so ditta ser lovandes ut
![]()

Jeg fikk denne i dag 5+1, så melder meg ikke ut likevel
Vis vedlegget 380426

Så fantastisk å se!![]()
Krysser alt
da kan jeg tørre å kalle meg gravid, til det motsatte er bevistNå ble jeg gladJeg fikk denne i dag 5+1, så melder meg ikke ut likevel
Vis vedlegget 380426
så gøy