tvserier å anbefale?

Hvor mange sesonger er det av Greys?
Har sett en episode der og her, men siden eg ikke vet handlinga så har det ikke vært så spennende :p

Har og sett Glee, frem til sesong 4, så kan vel begynne på den og. Kan anbefale den om dere liker sang ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg blir ikke hekta på serier av å se en episode her og der. Men set jeg dem fra start. Blir jeg kjent med folka og jeg er stripsa fast ved tvn.
Grey's anatomy og one tree hill og gossip girl var slike for meg. Klarte ikke stoppe når jeg bynte. Men før det skjønte jeg ikke hvorfor folk likte dem.

Greys er ferdig før nå å var veldig bra sesongslutt på men kommer ny sesongstart til vårtermin mnd i usa.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ser vampires, csi, castle.
På netflix ser jeg orange is the new black, Haven, white collar, Bitten.
 
Hvis jeg er i dårlig humør eller bare vil se på noe morsomt men helt meningløst pleier jeg å se på family guy eller the simpsons :p

Av gamle tv serier annbefaler jeg Buffy! Elsker det :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har trålet gjennom flere serier, ettersom sambo jobber en del kveld.. Har sett Bones, castle, Criminal minds, the following og the mentalist! Digger alle disse :D Blacklist er veldig bra! Og Hannibal :) alt dette er jo krim eller spenning da.. Og en annen serie jeg syns er genial er Fringe! Men den er litt spesiell, og man skal like litt unaturlige ting :p men den er veldig bra :D
 
Revenge, Criminal minds, Castle



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Nå har du iallefall serier for mange svangerskap framover! :D hihi
Haha ja bare synd dette er siste :p men ser ofte 3-5 episoder hver kveld så da blir det en del :p

Csi'ene var favoritt før :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Firefly, castle, breaking bad, game of thrones, the client list osv :)
 
Welcome to Sweden. The Carrie Diaries (bare to sesonger, men verdt det), er jo sånn skikkelig jenteserie, Sex and the city i yngre versjon. Kendra (om du liker reality). Jeg ser alt på free-tv-video-online.me - genial side :D
 
Da ble det Pretty little liars først ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ingen som nevner game of thrones ? Det må jo være tidenes beste serie :D
Nå om dagen går one tree hill om igjen her, er på sesong 5 allerede :)


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Hbo har en haug med serier som er gode. 75 kr mnd. :)
 
Back
Topp