tvserier å anbefale?

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Kjeder meg litt på kvelden :p er 100% sykemeldt så ja tida tilbringes på sofan etter en hektisk dag med en turbokanin :p hehe :) ikke akkurat tida med mest spennende innhold på tv lissom :-/
har nå lasta ned Devious Mades. Er på sesong 2 ;-) meeen kommer ikke lengre da den ennå sendes i usa :p
men hva ser dere på? Anbefalinger?

Sist svangerskap så gikk det i frustrerte fruer..3 runder såg eg sesongene :p hahaha galskap men låg da bare der med bekkenlåsninger og dårlig nett :p
prison break ble en favoritt og ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Pretty little liars :) Mistresses :) ellers så har eg brukt netflix t å se one tree hill igjen, make it or break it, gossip girl, charmed osv ;)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡
 
Jeg og samboeren har akkurat begynt å se once upon a time:)
Ellers følger jeg med på:
Orange is the new black
Pretty little liars
The vampire diaries
Devious maids
Dexter
Bones

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
SOA, ser 3.runde med serien nå:D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Stor fan av Greys Anatomy jeg da :p Om du liker legedrama :p
Og Friends liker jeg å se om jeg bare trenger litt påfyll av godt humør. :)
 
Greys anatomy er min seriefavoritt nr 1! Og om du har netflix anbefaler jeg Orange is the new black :)
 
White collar, greys anatomy, gossip girl, big bang theory, private practice, modern family, how i met your mother, glee, breaking bad, lost, sex and the city, ally mcbeal, one tree hill ... det jeg kommer på i farta..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har nettopp oppdaga Chuck! Fantastisk. Sikkert old news, men vi har jo ikke sett det før, så koser oss:) Netflix.
 
Jeg er hekta på Suits akkurat nå :D Og Fargo! :)
 
Shit finnes det sååå mange serier! Hjelp :p takk for mange forslag da!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Greys anatomy er min seriefavoritt nr 1! Og om du har netflix anbefaler jeg Orange is the new black :)
Hvor mange sesonger er det av Greys?
Har sett en episode der og her, men siden eg ikke vet handlinga så har det ikke vært så spennende :p

Har og sett Glee, frem til sesong 4, så kan vel begynne på den og. Kan anbefale den om dere liker sang ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
11 sesonger ja :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vampires <3

Eller make it or break it! Alle sesonger finnes på netflix :)


Jente 2010 & 2012 <3
 
Kjeder meg litt på kvelden :p er 100% sykemeldt så ja tida tilbringes på sofan etter en hektisk dag med en turbokanin :p hehe :) ikke akkurat tida med mest spennende innhold på tv lissom :-/
har nå lasta ned Devious Mades. Er på sesong 2 ;-) meeen kommer ikke lengre da den ennå sendes i usa :p
men hva ser dere på? Anbefalinger?

Sist svangerskap så gikk det i frustrerte fruer..3 runder såg eg sesongene :p hahaha galskap men låg da bare der med bekkenlåsninger og dårlig nett :p
prison break ble en favoritt og ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sons of anarchy:)❤️ eller the walking dead (trodde IKKE det var noe for meg, men ble veldig positivt overrasket ;)
 
Sons of anarchy:)❤️ eller the walking dead (trodde IKKE det var noe for meg, men ble veldig positivt overrasket ;)
Ja walking dead har eg sett ;-) .. meen nei det ble litt langtekkelige..så har ikke sett siste sesong :p hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp