Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var på min første ul i dag. Trodde egentlig jeg hadde mista i mA/opplevde BO da jeg har hatt få plager og symptomer. Litt kvalm innimellom, ømme pupper med tydeligere blodårer og mye kviser var det eneste. Dog ingen smerte/blødning, kun litt normale stikkinger i lysken og området rundt.
Sjokket var stort da to babyer gjorde krumspring på skjermen med to bankende hjerter <3 Alt var fint med begge, og de er sannsynligvis toeggede. Ul viste størrelse på 12+3, helt likt som jeg trodde ut fra EL/mens. Litt i sjokk, familien er overlykkelig på begge sider Det er vi selvsagt selv også, men trenger litt tid på å fordøye!
Gratulerer så masse!
Kjenner meg godt igjen i tid på å fordøye.....vi var på tidlig ultralyd i går og fikk vite at vi venter tvillinger. Fikk sjokk rett og slett! Er litt mindre på vei enn deg, uke 7 i dag..... Er 38 år og har en jente på 4 fra før, så føler alt er snudd helt opp ned, men det går seg nok til etter hvert!
Gratulerer så mye! skal ha tvillinger jeg også er i uke 12 nå