Tvillingsjokk på tidlig ultralyd

Ga92

Flørter med forumet
var på min første ul i dag. Trodde egentlig jeg hadde mista i mA/opplevde BO da jeg har hatt få plager og symptomer. Litt kvalm innimellom, ømme pupper med tydeligere blodårer og mye kviser var det eneste. Dog ingen smerte/blødning, kun litt normale stikkinger i lysken og området rundt.
Sjokket var stort da to babyer gjorde krumspring på skjermen med to bankende hjerter <3 Alt var fint med begge, og de er sannsynligvis toeggede. Ul viste størrelse på 12+3, helt likt som jeg trodde ut fra EL/mens. Litt i sjokk, familien er overlykkelig på begge sider :) Det er vi selvsagt selv også, men trenger litt tid på å fordøye!
 
Wow [emoji3]gratulere [emoji7][emoji322]
 
Så moro [emoji16]
 
Oioi! Dobbelt så mye å se fram til.[emoji28] Gratulerer:)
 
Så spennende!:D Gratulerer så mye:Heartred Så deilige nyheter å få, og spesielt hvis du har trodd at det ikke var noe liv inni der:joyful:
 
Skjønner det er et sjokk! Men gratulerer med dobbel lykke :) <3 Så godt å lese at hele familien kan glede seg sammen med dere!
 
For en melding å få! <3 Meld dere inn i tvillingforeldreforeningen, så får dere gode rabatter og sånt der [emoji1] Lurer på hvem andre her inne som også kommer til å få se to på ultralyden Jeg skal på tirsdag. Hadde jo vært kjekt, men samtidig mye å fordøye ja!
 
For en melding å få! <3 Meld dere inn i tvillingforeldreforeningen, så får dere gode rabatter og sånt der [emoji1] Lurer på hvem andre her inne som også kommer til å få se to på ultralyden Jeg skal på tirsdag. Hadde jo vært kjekt, men samtidig mye å fordøye ja!
Ja, vi må nok melde oss inn der. :) Lykke til på tirsdag :)
 
Back
Topp