Tvillingsjokk på tidlig ultralyd

var på min første ul i dag. Trodde egentlig jeg hadde mista i mA/opplevde BO da jeg har hatt få plager og symptomer. Litt kvalm innimellom, ømme pupper med tydeligere blodårer og mye kviser var det eneste. Dog ingen smerte/blødning, kun litt normale stikkinger i lysken og området rundt.
Sjokket var stort da to babyer gjorde krumspring på skjermen med to bankende hjerter <3 Alt var fint med begge, og de er sannsynligvis toeggede. Ul viste størrelse på 12+3, helt likt som jeg trodde ut fra EL/mens. Litt i sjokk, familien er overlykkelig på begge sider :) Det er vi selvsagt selv også, men trenger litt tid på å fordøye!


Gratulerer så masse! :Heartred
Kjenner meg godt igjen i tid på å fordøye.....vi var på tidlig ultralyd i går og fikk vite at vi venter tvillinger. Fikk sjokk rett og slett! Er litt mindre på vei enn deg, uke 7 i dag..... Er 38 år og har en jente på 4 fra før, så føler alt er snudd helt opp ned, men det går seg nok til etter hvert!
 
Gratulerer så masse! :Heartred
Kjenner meg godt igjen i tid på å fordøye.....vi var på tidlig ultralyd i går og fikk vite at vi venter tvillinger. Fikk sjokk rett og slett! Er litt mindre på vei enn deg, uke 7 i dag..... Er 38 år og har en jente på 4 fra før, så føler alt er snudd helt opp ned, men det går seg nok til etter hvert!

Takk for det :) Og gratulerer så mye til deg også! Er veldig kjekt så fort du kommer over sjokket. Men kan se for meg det er litt mer logistikk med ei fra før og, men det går nok helt fint. Anbefaler virkelig «boken om tvillinger», har hjulpet meg mye :) Masse lykke til videre, det går nok veldig bra :)
 
Gratulerer til dere som venter tvillinger:Heartred jeg har selv tvillinger, så dere har virkelig noe å glede dere til:) dobbel lykke:love2:love2
 
Back
Topp