Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med to små i magen!Endelig vært på TUL og det viser seg å være to stykker! Er sjokkert og overveldet men kjempeglad! Dette er mine første barn og jeg syns det er lite informasjon på nett. Flere som venter tvillinger?
Sniker fra Desember. Venter toeggede tvillinger med termin i starten av Desember, men de kan jo fint komme tidligere.
Jeg bare lurer på, dere andre som venter tvillinger og er litt lenger på vei enn meg, når kom magen?
Jeg føler liksom allerede at magen er litt hardere enn vanlig og kjenner ting helt opp til navelen, bare lurer på om det er mulig når jeg bare er 7+5 (mine beregninger) eller 8+2 (beregnet på UL i går)![]()
Dette er mitt første svangerskap, og er nå 24+4 uker på vei med tvillinggutter. Hos meg poppa magen plutselig mye i uke 13, da var det ikke lenger kun luftSniker fra Desember. Venter toeggede tvillinger med termin i starten av Desember, men de kan jo fint komme tidligere.
Jeg bare lurer på, dere andre som venter tvillinger og er litt lenger på vei enn meg, når kom magen?
Jeg føler liksom allerede at magen er litt hardere enn vanlig og kjenner ting helt opp til navelen, bare lurer på om det er mulig når jeg bare er 7+5 (mine beregninger) eller 8+2 (beregnet på UL i går)![]()
men måtte begynne med gravidklær i uke 11, da kunne jeg ikke lenger sitte behagelig i mine vanlig bukser. Ved UL i uke 13 var livmor kommet ca 1-2 cm under navlen.Her begynte magen å bli synlig rundt uke 10. Da måtte vi fortelle til eldste for han begynte å se magen min og kommenterte det. Men det var mest luft. Var veldig oppblåst i starten. Nå går min livmor ca opp til navlen. Jeg er 16 uker på vei. Så tror nok ikke livmoren din ligger riktig så høyt enda, men det går fort dit altså. Neste gang du skal til jordmor så vil hun kunne fortelle deg hvor livmor er om du ikke får til å kjenne selv.
Tusen takk for svar begge toDette er mitt første svangerskap, og er nå 24+4 uker på vei med tvillinggutter. Hos meg poppa magen plutselig mye i uke 13, da var det ikke lenger kun luftmen måtte begynne med gravidklær i uke 11, da kunne jeg ikke lenger sitte behagelig i mine vanlig bukser. Ved UL i uke 13 var livmor kommet ca 1-2 cm under navlen.