Tvillinger!

Så gøy! Gratulerer! Jeg har ikke vært på ul ennå. Men siden dette skal være 3. og siste er det helt fint for meg om det bare er 1 inni der :hilarious: men utrolig gøy, må være helt spesielt å få tvillinger :Heartred:Heartred

Wow så spennende! Jeg er faktisk spent selv. Fikk sterke streker tidlig og har tvillinger i familien. Når fikk du vite det? Kan man se det på tul?

Jeg har vært gjennom IVF, og fikk derfor tul nå i dag 8+1, da så jeg tydelig to embryo med bankende hjerter:) lykke til :Heartred

:love7Var på tul 7+1 i dag og så bare ett bankende hjerte men to fostersekker (?). Har vært anlegg for to, men kun en som ble med videre - og det passer meg egentlig bra. For planen var alltid bare to barn totalt :happy: men så utrolig gøy med tvillinger :love7

Så moro! Gratulerer:love7. Her sjal vi bare ha en, og det passer oss ganske greit :)

Jeg har vært gjennom IVF, og fikk derfor tul nå i dag 8+1, da så jeg tydelig to embryo med bankende hjerter:) lykke til :Heartred

Av nysgjerrighet - satte du inn to egg eller ett? :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer! :woot:

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye! :Heartred:Heartred Merket du noe i starten av svangerskapet, eller kom det bare som et sjokk på ul? Må innrømme at jeg har en liten drøm om tvillinger. :love7

Så gøy :love7

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye! :Heartred:Heartred Merket du noe i starten av svangerskapet, eller kom det bare som et sjokk på ul? Må innrømme at jeg har en liten drøm om tvillinger. :love7

Hadde håp/mistanke da de satte inn to egg på forsøket. Men man vet jo aldri!

Wow, så spennende! Vet ikke ennå her, men har tenkt på muligheten siden jeg ble så kjapt kvalm denne gangen. Og jeg har alltid tenkt at jeg kommer til å få tvillinger, så får bare vente å se :joyful:

Gratulerer :Heartred:Heartred
Jeg er tvilling selv, og må innrømme at jeg har vært innom tanken selv. Håper egentlig på 1.. :oops:

Gratulerer:Heartred
Hadde følelsen av at jeg hadde to men fikk bekreftet i går at det var bare en liten gummibjørn inni der :angelic: Skulle egentlig ha vært tvilling selv så håpte jo litt på at det ble to men er veldig fornøyd uansett:happy093

Back
Topp