Tvillinger!

:)Er det kanskje flere som har vært på tul og sett to?:dummy::dummy:

Var på TUL for en uke siden og der var der to små!! Er 8+3 idag. Ble sykemeldt igår pga kvalme og oppkast.

Last edited:
Har en sterk følelse på to, fikk veeeldig tidlig positiv test, ble veldig tidlig dårlig og vi har masse tvillinger på begge sider av slektene våre skal på TUL om litt under 2 uker

UL 12+1 viste to aktive krabater:Heartred:Heartred Flere som har fått sett sine? laughing6laughing6 Nå er det googling av tvillingvogner og hele pakka for tiden:p Skal vente en god stund til med innkjøp av sånt, men det er da lov å vindusshoppe litt:hilarious: Jeg føler meg fin, er litt uggen av og til, og magen vises godt allerede. Kondisen derimot, er totalt fraværende:dead:

Gratulerer så mye :D Så spennende med tvillinger :D

Jeg har bare ett i magen men ville bare gratulere deg :Heartred

UL 12+1 viste to aktive krabater:Heartred:Heartred Flere som har fått sett sine? laughing6laughing6 Nå er det googling av tvillingvogner og hele pakka for tiden:p Skal vente en god stund til med innkjøp av sånt, men det er da lov å vindusshoppe litt:hilarious: Jeg føler meg fin, er litt uggen av og til, og magen vises godt allerede. Kondisen derimot, er totalt fraværende:dead:
Du er ikke alene, gravid-kondisen er ikke noe å skryte av her heller og jeg ruger bare på en baby :)

Back
Topp