Da viser det seg at jeg også venter tvillinger <3Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da viser det seg at jeg også venter tvillinger <3Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten
Gratulerer så mye Så moroDa viser det seg at jeg også venter tvillinger <3
Tusen takk!! Jeg er veldig glad <3 to friske og fine jenter <3Gratulerer så mye Så moro
Så moro Bare å glede seg daTusen takk!! Jeg er veldig glad <3 to friske og fine jenter <3
Da viser det seg at jeg også venter tvillinger <3
Takk! Jeg er helt rolig faktisk <3 er så happy!!Så gøy! (..og litt skummelt)
Gratulerer
Da viser det seg at jeg også venter tvillinger <3
Termin er 29.06 <3 de kommer nok litt før. Hva med deg?Så gøy!
Når er din termin?
Termin er 29.06 <3 de kommer nok litt før. Hva med deg?
Jeg var hos spesialist innenfor fosterdiagnostikk, så han har sjekket igjennom alt av indre organer + da kjønnsorgan. 90% sikkert på to jenter14.06, så regner med at de blir maibarn. Kunne de se kjønn allerede?
Jeg var hos spesialist innenfor fosterdiagnostikk, så han har sjekket igjennom alt av indre organer + da kjønnsorgan. 90% sikkert på to jenter
Herlig <3 det er virkelig en spesiell følelse altså!! Gratulerer <3Jeg har termin 3. August og sniker litt her inne. Jeg venter også tvillinger er kun i uke 9, så skal på en ny ultralyd om to uker for å se om alt står bra til med dem ❤ mine er toegga og blir nr 3 og 4
Jeg tenker to gutter siden jeg har gutter fra før litt vanskelig å se for meg noe annet. Tenk 4 gutter! Fram med hørselsvernSpennende! Jeg tror mine er jenter, men det er sikkert fordi jeg har jenter fra før
Dere har vel vært på TUL nr 2? Jeg var da jeg var 7+1 og knøtta var 9 og 10 mm. Er spent på om det fortsatt vil være forskjell på dem ved neste TUL. Hvordan er størrelsen på deres?