Åå så gøy!! Gratulerer med dobbel babylykke.♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min pappa er toegget tvilling og jeg klarer ikke å slutte å tenke på om det er mer enn 1 der inne [emoji85] noen som vet om det er grunn nok til å få tidlig ultralyd? Har hørt at det burde fanges opp tidlig (men her er jeg på tynn grunn) Er i uke 8.
Om du ikke får en henvisning til tidlig UL av legen din kan du jo ta en privat ultralyd.
Det koster litt da
Om det er flere steder du kan gå så varierer prisene veldig fra plass til plass
Ei som spurte om det samme i annen klubb fra feb 2017 Her er hva som ble anbefalt henneTakk noen som vet av noen som er flinke på tidlig ultralyd privat i Oslo?
Ei som spurte om det
Ei som spurte om det samme i annen klubb fra feb 2017 Her er hva som ble anbefalt henne
Link her
Tusen takk[emoji1373]
Hvordan føler du deg nå? og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!Noen andre som venter tvillinger?
Fant nettopp ut at det er to stykker inni magen Ikke så rart jeg har vært kvalm
Disse to blir nummer 3 og 4 i rekken.
Hvordan føler du deg nå? og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!
Hvordan føler du deg nå? og hvor langt er du på vei?? Jeg skal på første tul neste tirsdag, og har en tvillingfølelse... + at magen min er veldig høy selv om jeg kun er litt over 12 uker!!
Oi, så fint å høre! Hvor langt er du på vei? jeg har mage alt og er ikke 13 uker en gang andregangs da..Fortsatt mye kvalm! Har sett de to ganger på ultralyd og alle andre rundt oss vet det nå, så det er litt mer virkelig. Foreløpig ikke noe mage, så håper jeg ikke blir kjempe stor mot slutten