Tvillinger

3937536a7c9485768084e5ae8107a2d6.jpg

Har sett litt på denne vognen! Men vet ikke hvordan hardbaggene ser ut [emoji4]

Er ikke så lett å se når man ikke går se de syns jeg. Tenker du å kjøpe ny eller brukt?
Har sett litt på brukt også, men så er det kommet en helt ny modell av den på bilde av året og mista lysta på å kjøpe brukt [emoji87][emoji85][emoji23]

Noen av dere som har tenkt på sånn bæresjal?
Har sett litt på YouTube, men virker super komplisert med to stykker :wideyed:

Sniker litt inn her fra juli/august gruppene. I tilfelle dere ikke har oppdaget det enda så er det en egen tvillinger tråd på 2017 nivå - der alle vi som venter tvillinger kan møtes på tvers av månedsforum og på FB er det en superflott gruppe for de som blir tvillingmødre i 2017 [emoji3] (bare søk med de ordene). Og tilslutt: masse lykke til for dere alle - kjempespennende og moro [emoji173]

Noen av dere som har tenkt på sånn bæresjal?
Har sett litt på YouTube, men virker super komplisert med to stykker :wideyed:
Ja har tenkt tanken men slo den litt fra meg, men i dag blir det YouTube da! [emoji1]så litt for meg å bære mer denne her gangen.

Hvordan går det her? [emoji4][emoji4]

Hvordan går det her? [emoji4][emoji4]

Ultralyd på torsdag, da er jeg 12 uker.
Kjenner at jeg gruer meg en del denne gangen.
Håper alt er bra med mine to små :Heartred

Skal også fortelle det på jobb dagen etter UL at jeg er gravid, og snakke litt om at jeg mest sannsynlig må ut i svangerskapspenger rundt uke 20. Sliter mye med rygg og bekken...

Deg da?

Ultralyd på torsdag, da er jeg 12 uker.
Kjenner at jeg gruer meg en del denne gangen.
Håper alt er bra med mine to små [emoji813]red

Skal også fortelle det på jobb dagen etter UL at jeg er gravid, og snakke litt om at jeg mest sannsynlig må ut i svangerskapspenger rundt uke 20. Sliter mye med rygg og bekken...

Deg da?
Ja kjenner også på den følelsen at man gruer seg til hver ultralyd. Husker det fra sist også [emoji4] godt å tenke at det er helt normalt hvertfall og alt er nok kjempefint med de nydelige små! [emoji173]

Ush sliter du veldig med bekken og rygg allerede? Det er ikke noe godt! Jeg kjenner bittelitt til det selv, men på den her tide med mini så gikk jeg jo allerede i fysioterapi og nå er det ikke nødvendig. Så håper treningen jeg har gjort medvirker til at det er slik.

Neste onsdag skal jeg på ahus til oppfølgning av flerlingsvangerskap, så det er jeg veldig spent på. 11+4 er jeg da :) legen så en veldig tykk vegg mellom dem så hun sa at hun regner med at det var toegget og jeg snakket med henne om det å miste, så svarte hun at nå var jeg så langt og alt var bra at det var ikke noe jeg skulle tenke på, så hun roet meg ganske mye [emoji4][emoji4][emoji4] jeg er 50% sykemeldt nå i 2 uker for å bremse ned hverdagen litt og få kommet meg litt ovenpå. Ellers er alt bra. Se bort ifra trøtt, sliten, hodepine og vonde pupper så skal jeg ikke klage altså [emoji1]

Ja kjenner også på den følelsen at man gruer seg til hver ultralyd. Husker det fra sist også [emoji4] godt å tenke at det er helt normalt hvertfall og alt er nok kjempefint med de nydelige små! [emoji173]

Ush sliter du veldig med bekken og rygg allerede? Det er ikke noe godt! Jeg kjenner bittelitt til det selv, men på den her tide med mini så gikk jeg jo allerede i fysioterapi og nå er det ikke nødvendig. Så håper treningen jeg har gjort medvirker til at det er slik.

Neste onsdag skal jeg på ahus til oppfølgning av flerlingsvangerskap, så det er jeg veldig spent på. 11+4 er jeg da :) legen så en veldig tykk vegg mellom dem så hun sa at hun regner med at det var toegget og jeg snakket med henne om det å miste, så svarte hun at nå var jeg så langt og alt var bra at det var ikke noe jeg skulle tenke på, så hun roet meg ganske mye [emoji4][emoji4][emoji4] jeg er 50% sykemeldt nå i 2 uker for å bremse ned hverdagen litt og få kommet meg litt ovenpå. Ellers er alt bra. Se bort ifra trøtt, sliten, hodepine og vonde pupper så skal jeg ikke klage altså [emoji1]
Jeg fikk vondt i korsryggen, rumpen og nedover låret fra før jeg fikk positiv test nesten.
Har gått til privat behandling så langt, men skal over til fysioterapeut nå.

Jeg fikk vondt i korsryggen, rumpen og nedover låret fra før jeg fikk positiv test nesten.
Har gått til privat behandling så langt, men skal over til fysioterapeut nå.
Nei Ush det er ikke noe å spøke med altså! Håper du blir bedre av behandling fremover da! [emoji4]

Hei jenter [emoji173]

En liten Update herfra... Det gikk ikke helt som det skulle med de to. Etter jeg kom hjem til Dk fikk jeg en ultralyd uken etter. Her viser det seg at den ene mest sannsynlig er gått til grunne og posen klapper sammen. Den andre er for liten i forhold til lengden og de vil gjerne ta blodprøver. Vi reiser ekstra på ultralyd hos en privat jordmor - mannen min var ikke med og vil gjerne opdateres [emoji5]
Vi tar blodprøver og skal inn igjen fredag - her får vi og en ekstra tid til ultralyd privat.

Blodprøvene har ikke nok økning, men de aviser ikke noe - det ser ut til på ultralyden at den har vokst, men ikke mye og ingen hjertelyd.
Vi reiser på skiferie 1 uke - må si det har vært deilig med frisk luft og natur, men mye hunørsvigninger og følelser!! Kommer hjem søndag og ny ultralyd mandag - her er det ikke skjedd noe og ting ser ikke helt ut som det skal [emoji22] Vi får piller med hjem til en medisinsk abort - denne virker ikke, den gir kun masse smerter. Så nå har jeg vært en tur på sykehuset idag [emoji173] Medisinsk abort - et fint forløp, men veldig trist!! Første jeg tenkte på var de 2 vi har mistet...

Vi håper og tror at det går bedre neste gang [emoji173][emoji173]

Masse lykke til alleSammen [emoji873] herlig å se så fint samhold og omsorg for hverandre :) Og gleder meg til å bli en del av fellesskapet igjen - snart [emoji120]

Stor klem herfra [emoji173][emoji173]

Hei jenter [emoji173]

En liten Update herfra... Det gikk ikke helt som det skulle med de to. Etter jeg kom hjem til Dk fikk jeg en ultralyd uken etter. Her viser det seg at den ene mest sannsynlig er gått til grunne og posen klapper sammen. Den andre er for liten i forhold til lengden og de vil gjerne ta blodprøver. Vi reiser ekstra på ultralyd hos en privat jordmor - mannen min var ikke med og vil gjerne opdateres [emoji5]
Vi tar blodprøver og skal inn igjen fredag - her får vi og en ekstra tid til ultralyd privat.

Blodprøvene har ikke nok økning, men de aviser ikke noe - det ser ut til på ultralyden at den har vokst, men ikke mye og ingen hjertelyd.
Vi reiser på skiferie 1 uke - må si det har vært deilig med frisk luft og natur, men mye hunørsvigninger og følelser!! Kommer hjem søndag og ny ultralyd mandag - her er det ikke skjedd noe og ting ser ikke helt ut som det skal [emoji22] Vi får piller med hjem til en medisinsk abort - denne virker ikke, den gir kun masse smerter. Så nå har jeg vært en tur på sykehuset idag [emoji173] Medisinsk abort - et fint forløp, men veldig trist!! Første jeg tenkte på var de 2 vi har mistet...

Masse lykke til alleSammen [emoji873] herlig å se så fint samhold og omsorg for hverandre :) Og gleder meg til å bli en del av fellesskapet igjen - snart [emoji120]

Å nei og nei! [emoji174] det var trist lesning! Godt dere har hverandre oppi dette [emoji173][emoji173] vanskelig med ord som skal dekke alt man har lyst til å si.

Sent from my SM-G935F using BV Forum mobile app

Hei jenter [emoji173]

Så utrolig trist å høre...

Sender dere masse gode tanker og ønsker dere alt godt videre :Heartred
Ta godt vare på hverandre!

Blir en oppdateringetter dagens UL.
Var bare en baby som hadde klart seg, den andre klarte seg ikke og hjerte sluttet å slå 7+4.

Ble en enorm blanding av glede og sorg, glede fordi det var verdens fineste baby som beveget seg masse inni magen, suttet på tommelen sin og så ut til å kose seg masse :Heartred
Sorg fordi vi har gått og gleder oss til vi skulle være så heldige å få to små.

Lykke til dere andre som har to :Heartred

Stor klem!

Var bare en baby som hadde klart seg, den andre klarte seg ikke og hjerte sluttet å slå 7+4.

Ble en enorm blanding av glede og sorg, glede fordi det var verdens fineste baby som beveget seg masse inni magen, suttet på tommelen sin og så ut til å kose seg masse [emoji813]red

Lykke til dere andre som har to [emoji813]red

Stor klem!
Sender en stor og god klem! [emoji173][emoji173] vanskelig å sette ord på sånt når man skal snakke om det! Skjønner både gleden og sorgen da jeg tenkte over det selv før jeg skulle på UL for å se om fortsatt var 1 eller 2 [emoji4]

Sender igjen en stor og god klem![emoji173]

Ble en enorm blanding av glede og sorg, glede fordi det var verdens fineste baby som beveget seg masse inni magen, suttet på tommelen sin og så ut til å kose seg masse :Heartred

Lykke til dere andre som har to :Heartred

Stor klem!

Sender deg en stor klem, Gullfisk! Både i sorg over den lille engelen og i glede over den fine lille babyen som koser seg inni magen din nå:Heartred Håper det går etter omstendighetene bra med dere.

Back
Topp