Tvillinger

Har dere hatt noe mistanke om at det var tvillinger? Hvordan evt merket dere det ? [emoji4]
Ingen whatsoever [emoji23] tenkte ikke på det som en mulighet en gang jeg. Også poff så var det to stk a gitt på tilfeldig ultralyd hos legen fordi hu syns det er moro og bruke apparatet sitt [emoji1]

Hei. Var på tidlig UL i dag. Der fant de to fostersekker, men bare et bankende hjerte. Det ene embryoet var ca 7mm og så fint ut, mens det andre var 2mm og ikke noe hjerte. Er så i tvil om jeg skal ha et snev av håp om at det andre henter seg inn eller om jeg bare skal glemme det. Gyn sa at det var lite håp. Etter 5 ivf hadde det vært fint med to på en gang.

Jeg måtte sjekke opp her om dagen hva som var vanlig mtp tvillinger og der sto det ca 1 kvinne bærer tvillinger av hver 80. graviditet. Dere er vel litt flere enn 1 per 80 i denne gruppen? :)
Ok, noen med IVF, da setter man kanskje oftere inn to, men synes det likevel er ganske artig :)

Hei. Var på tidlig UL i dag. Der fant de to fostersekker, men bare et bankende hjerte. Det ene embryoet var ca 7mm og så fint ut, mens det andre var 2mm og ikke noe hjerte. Er så i tvil om jeg skal ha et snev av håp om at det andre henter seg inn eller om jeg bare skal glemme det. Gyn sa at det var lite håp. Etter 5 ivf hadde det vært fint med to på en gang.

Uff da det var jo ikke så koselig lesning. Skal du tilbake for ny ul om ikke lenge, for å sjekke opp?

Ja det er jo artig å lese om! [emoji1] her har jo mannen nå to Tvillingsett. Dog med to forskjellige damer da :) men vi fikk bare en sammen sist. Nå er det to. Så er rart hvordan kroppene funker [emoji1]

Uff da det var jo ikke så koselig lesning. Skal du tilbake for ny ul om ikke lenge, for å sjekke opp?

Han hadde så lite trua at vi ventar med ny ul til veke 12. [emoji22] Kjem nok ikkje heilt til å klare å legge vekk håpet om at nr to skal hive seg med i valsen til det.

Han hadde så lite trua at vi ventar med ny ul til veke 12. [emoji22] Kjem nok ikkje heilt til å klare å legge vekk håpet om at nr to skal hive seg med i valsen til det.
Sender en god klem! [emoji173][emoji173]

Hvor langt er du forresten på vei?

Trudde eg var 7+4 men på utskrifta frå gyn står det 6+2. Glømte å spørre han om det oppi alt, kan være han som ikkje fekk med seg dato for befruktning[emoji23]
Krysser fingrene for dere siden dere har et lite håp! Mine to i magen ble målt til 7+4 og 7+3 forrige torsdag og vi så bare ene Tvillingen da vi var 6+1, så vidt vi så den også forsåvidt.

Kommer snikende inn her[emoji4]var på TUL i dag og fikk se to bankende hjerter [emoji173][emoji173] er fryseforsøk etter ICSI, så to egg ble satt inn [emoji1] er7+6 i dag.

Kommer snikende inn her[emoji4]var på TUL i dag og fikk se to bankende hjerter [emoji173][emoji173] er fryseforsøk etter ICSI, så to egg ble satt inn [emoji1] er7+6 i dag.
Åå gratulerer [emoji173]

Hva har dere andre tenkt på angående vogn? Det florerer jo med vanlig vogner. Men når jeg søker etter tvillingvogner så finner jeg så og si ingenting.

Hva har dere andre tenkt på angående vogn? Det florerer jo med vanlig vogner. Men når jeg søker etter tvillingvogner så finner jeg så og si ingenting.
Samme her....
Vi tenker å kjøpe brukt, men vil likevel kjøpe en god vogn selvom.
Jeg har aldri kjøpt vogn før så aner ikke hva man skal se etter, hva som er praktisk.

Og når det gjelder tvillingvogn er det enda mer forvirring. Skal de ligge sammen, i hvert sitt "vognhus"( vet ikke hva noe heter...) skal det være fire hjul, tre hjul, skal det være en vogn vi kan gjøre om på så vi slipper å kjøpe ny når de er eldre....?

Står så lite på nett synes jeg.
Håper jeg får gjort meg opp en mening snart slik at jeg kan holde litt øye på finn eller salg på vogner om det blir vanskelig å kjøpe brukt.

Samme her....
Vi tenker å kjøpe brukt, men vil likevel kjøpe en god vogn selvom.
Jeg har aldri kjøpt vogn før så aner ikke hva man skal se etter, hva som er praktisk.

Og når det gjelder tvillingvogn er det enda mer forvirring. Skal de ligge sammen, i hvert sitt "vognhus"( vet ikke hva noe heter...) skal det være fire hjul, tre hjul, skal det være en vogn vi kan gjøre om på så vi slipper å kjøpe ny når de er eldre....?

Står så lite på nett synes jeg.
Håper jeg får gjort meg opp en mening snart slik at jeg kan holde litt øye på finn eller salg på vogner om det blir vanskelig å kjøpe brukt.
Har sett på TFK twin adventure og syns den ser bra ut, men er egentlig ikke så glad i svinghjul. Men altså det er ikke så lett å vite. Vi hadde SIMO vogn til mini med bagdel som vi byttet ut med sittedel etterhvert. Også kjøpte vi en ny sportsvogn som var lettere å håndtere når han ble større. Da kjøpte vi bumbleride. Så med andre ord jeg trodde vi hadde vogner helt til vi fant to hjerter [emoji23]

Vi f
Har sett på TFK twin adventure og syns den ser bra ut, men er egentlig ikke så glad i svinghjul. Men altså det er ikke så lett å vite. Vi hadde SIMO vogn til mini med bagdel som vi byttet ut med sittedel etterhvert. Også kjøpte vi en ny sportsvogn som var lettere å håndtere når han ble større. Da kjøpte vi bumbleride. Så med andre ord jeg trodde vi hadde vogner helt til vi fant to hjerter [emoji23]
Vi får bare lese litt og tipse hverandre etterhvert tror jeg ;)

Jeg bare sniker litt på tråden her, venter ikke tvillinger selv :P Men vi har to fra før, med 19 mnd i mellom, så vi hadde søskenvogn. Jeg er som deg ikke veldig begeistret for svinghjul, MEN.. På søskenvogna var det gull verdt, ellers ville den vært fryktelig tung å håndtere :P Vi hadde fire hjul fa, vet ikke hva den du har sett på har :) Og hvis hjulene er låsbare er det jo ikke noe stort problem, sånn egentlig :)

Back
Topp