Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger det i genene? Hehe.Når kan man få vite om d er tvillinger?
Ligger det i genene? Hehe.
Det gjør det her. Da sikkert halve slekta er det.
Mente om du har mye tvillinger i fam.?Følger kvinner i arv ja, når det er toeggede. Men man kan jo plutselig få også uten å ha det i slekta.![]()
Mente om du har mye tvillinger i fam.?
Ja det veit jeg. Lest mye om det. Siden det er så mye tvillinger både på mamma og pappa sin side![]()
Var på tidlig ultralyd idag(uke 7) og vi skal tvillinger!! Helt sprøttingen av våres slekt har tvillinger...
Gratulerer, så gøyVar på tidlig ultralyd idag(uke 7) og vi skal tvillinger!! Helt sprøttingen av våres slekt har tvillinger...
Var på tidlig ultralyd idag(uke 7) og vi skal tvillinger!! Helt sprøttingen av våres slekt har tvillinger...
Vi fikk selvfølgelig hakeslep, med tanke på at ønsket om å få barn har vært høyt oppe og vi har prøvd aktivt i ett år på å få vår første, så det er innmari morsomt at det ble to i samme slengen! Helt sjokktilstand. Jeg snudde meg til mannen min og sa "jammen, det er ingen tvillinger i din eller min slekt", så skjøt gynekologen inn med at "det er det nå."Haha, gratulerer! Hvordan reagerte dere på det? Kunne de se om de var toeggede? To jenter jeg har gått på barneskolen med har fått tvillinger, og begge har faktisk eneggede![]()
Vi fikk selvfølgelig hakeslep, med tanke på at ønsket om å få barn har vært høyt oppe og vi har prøvd aktivt i ett år på å få vår første, så det er innmari morsomt at det ble to i samme slengen! Helt sjokktilstand. Jeg snudde meg til mannen min og sa "jammen, det er ingen tvillinger i din eller min slekt", så skjøt gynekologen inn med at "det er det nå."
Gynekologen mente at det var to-eggede
Jeg har vært veldig åpen om at vi prøver og har slitt i ett år, hadde startet med utredning før det nå klaffet naturlig. Det er en del som vet at jeg er gravid, nå håper jeg de neste 5 ukene går fort, så faren for spontanabort minsker. Det kommer til å bli spennende å se hvordan de andre (venner, familie, kolleger) kommer til å reagere med at mange av de vet at vi skal få barn, men ikke to! Den hemmeligheten MÅ jeg klare å holde i 5 uker![]()
Gratulere så mye jo artigVar på tidlig ultralyd idag(uke 7) og vi skal tvillinger!! Helt sprøttingen av våres slekt har tvillinger...
Gratulerer så myeVi fikk selvfølgelig hakeslep, med tanke på at ønsket om å få barn har vært høyt oppe og vi har prøvd aktivt i ett år på å få vår første, så det er innmari morsomt at det ble to i samme slengen! Helt sjokktilstand. Jeg snudde meg til mannen min og sa "jammen, det er ingen tvillinger i din eller min slekt", så skjøt gynekologen inn med at "det er det nå."
Gynekologen mente at det var to-eggede
Jeg har vært veldig åpen om at vi prøver og har slitt i ett år, hadde startet med utredning før det nå klaffet naturlig. Det er en del som vet at jeg er gravid, nå håper jeg de neste 5 ukene går fort, så faren for spontanabort minsker. Det kommer til å bli spennende å se hvordan de andre (venner, familie, kolleger) kommer til å reagere med at mange av de vet at vi skal få barn, men ikke to! Den hemmeligheten MÅ jeg klare å holde i 5 uker![]()
Så gøyVar på tidlig ultralyd idag(uke 7) og vi skal tvillinger!! Helt sprøttingen av våres slekt har tvillinger...
Gratulerer så masse ☺