tvillinger?

Vi var ikke på ul før den ordinere mellom uke 18-19 da vi fikk se våre to små. Da var de jo blitt store og lette å se, men svigerinnen min var på tidlig ul i uke 7, da hun har mistanke om tvillinger og. Hun fikk derimot beskjed om at det var for vanskelig å se, så er ingen garanti for at du kan se dem så tidlig :)
OK, vi fikk høre to hjerter banke :) skal tilbake om 2 uker, når jeg er i uke 11 så får se hvordan det går da :) har du fått tvillingene?

OK, vi fikk høre to hjerter banke :) skal tilbake om 2 uker, når jeg er i uke 11 så får se hvordan det går da :) har du fått tvillingene?

Så spennende, du må ha masse lykke til! :) vi hørte hjertelyd på vanlig kontroll mellom uke 12 og 13, og da spurte jeg om hun kunne høre om det var 2, men det sa hun at gikk ikke.
Vi har ikke termin før 9. Februar, så er akkurat passert halvveis i graviditeten bare :)

Spennende med tvillinger, men håper ikke det blir hos oss ;)

Så spennende!
Jeg håper selv på å få tvillinger. Jeg er tvilling selv, og søstrene mine er tvillinger. Onkelen min også har tvillinger, og bestemoren min var tvilling. Så hadde vært veldig gøy å få tvillinger selv

Jeg var på UL i uke 6+5. Gyn så da tvillinger, men kun 1 med hjerteslag. Greit for oss det, litt heftig å bli 5 barns mor!

Sikkert hyggelig med tvillinger, men det r ikke noe for meg kjenner jeg blir rimelig stressa hvis jeg får beskjed om tvillinger på tidlig UL på fredag :p

Back
Topp