Mamma til 1,To solstråler i magen
Forelsket i forumet
Hei noen som venter tvillinger eller flere? Finner ingen egen tvillingruppe her på forumet, så prøver her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaaw så gøy at det er flere tvillingravide herGratulerer
Min termin er 04.sep, men føler meg veldig klar for å få møte dem, hvordan er formen deres?

Jeg fødte tvillinger 23 November 2010Jeg venter tvillinger 23. november![]()
Gratulere til deg også
Formen min er fin og har vært det hele veien egentlig. Men nå begynner jeg å bli sliten. I morgen blir jeg innlagt på sykehuset og blir der til våre to småtroll er kommet til verdenGår inn i uke 38 på søndag, så til uka får vi vite hva som blir å skje ig når. Hvordan er din form?
Jeg fødte tvillinger 23 November 2010egentlig termin var 9 desember da.[/QUOTE
aaaw så herlig, da har de blitt storehvordan er det? Noen gode tips du vil dele? Gleder meg så enormt
Masse lykke tilVenter spent på å høre hvordandet har gått
Og så fint at de er store og sterke kommer forhåpentligvis fortere hjem også krysser fingre for deg å håper det setter i gang av seg selv de nærmeste dagene, hvilket sykehus skal du føde på? Å vil du dele hva du venter? Jeg skal på ahus, venter to gutter
lykke til så lengeFår du virkelig gå så lenge med tvillinger? Her hvor jeg bor sa de på sykehuset at man blir satt i gang i uke 38 ca. Er det forskjellige fra plass til plass kanskje?Jeg ble lagt inn på barselhotellet og blir her til fødselen enten starter av seg selv, tvilling 1 legger seg med hodet ned og de setter i gang eller at det blir planlagt ks. Ny kontroll fredag til uka og slik jeg forstod legen så blir det ks over neste helg hvis ting ikke skjer av seg selv. Så her krysses alt av fingrer for at tv1 snur seg eller at setefødselen starter av seg selv
Kidsa er blitt store og gode. Ene rett under tre kg og andre rett over. Så de er store og sterke![]()
Får du virkelig gå så lenge med tvillinger? Her hvor jeg bor sa de på sykehuset at man blir satt i gang i uke 38 ca. Er det forskjellige fra plass til plass kanskje?
Så spennende!Og så fint at de er store og sterke kommer forhåpentligvis fortere hjem også krysser fingre for deg å håper det setter i gang av seg selv de nærmeste dagene, hvilket sykehus skal du føde på? Å vil du dele hva du venter? Jeg skal på ahus, venter to gutter
lykke til så lenge
Jeg skal også føde i Tromsø, og første gang jeg var på ultralyd sa legen at man ikke får gå lenger enn til uke 38. Kanskje det varierer etter hvilken lege du snakker medVirker som det varierer litt ja. Her vil de ikke sette igang en setefødsel og da tv1 ligger i sete blir det ikke gjort noe hvis det ikke starter av seg selv. Da er det visst planlagt ks som er neste steg.
Jeg skal også føde i Tromsø, og første gang jeg var på ultralyd sa legen at man ikke får gå lenger enn til uke 38. Kanskje det varierer etter hvilken lege du snakker med![]()
Ja, det er sant. Sånn sett er du jo ikke "på overtid". Ja, vi bor i Tromsø. Dere også?Kommer visst litt ann på tydeligvis. Så lenge de hadde det bra var det visst ikke farlig å gå inn i uke 39. Er idag gått inn i uke 38, så er jo sånt sett i rette uka.
Bor du i Tromsø?