Veroniiika
Forelsket i forumet
Ja, det er sant. Sånn sett er du jo ikke "på overtid". Ja, vi bor i Tromsø. Dere også?
Nei, er jo egentlig helt etter skjema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er sant. Sånn sett er du jo ikke "på overtid". Ja, vi bor i Tromsø. Dere også?
Ah okei. Ja ser den, blir fort kjedelig. Får håpe det blir fødsel snart da slik at du kommer deg hjem etterhvert! Artig at dere ikke vet kjønn. Det hadde jeg aldri klart!Nei, er jo egentlig helt etter skjemaBor på Bardufoss. Så blir litt lange dager her på sykhushotellet når gubben er hjemme og jeg alene her.
var så heldig å komme over den tfk duo vognen til halv pris på barnashus, så da gikk jeg for den, kjennes veldig god ut å trille
dobbeltamming hører jeg mange anbefale, tenker å prioritere å samkjøre de, selv om det sikkert kan være en veldig tøff jobb i starten?
gruer meg en del til fødselen så prøver å lade opp å være uthvilt i tilfelle den starter, begynner å bli utålmodig, vil så gjerne se dem nå
ser så enormt frem til den følelsen av å begge i armene å få se dem, det må bare være helt fantastisk?! 
Er faktisk tvillingmødre som har gått hele svangerskapet ut, passert uke 40.Kommer visst litt ann på tydeligvis. Så lenge de hadde det bra var det visst ikke farlig å gå inn i uke 39. Er idag gått inn i uke 38, så er jo sånt sett i rette uka.
Bor du i Tromsø?