tvillinger???

Livmor over navlen ja,og spark over hele.. det kan jeg jo si deg,at slik er det for meg også :) livmoren min var numr navlen når vi var hos jordmor i uke 17... Så det her blir spennende! ;)

Jeg kjenner ikke spark over alt i magen hele tiden, men har vært noen ganger. Livmora var rett under navlen på min andre kontroll hos jordmor, å da var jeg 12 uker på vei
Nå er jeg 19 å er kanskje en cm over navlen. Så det har stagnert litt virker det som.
Ja, dette blir sykt spennende, men tror selv det bare er jeg som ønske tenker om to, men at det egentlig bare er en der inne. :)

Wæææ.. I morgen kl 12:00 har vi time til oul å nervene er i høyspenn allerede. Med de to andre barna mine så gleda jeg meg masse, var litt nervøs i tilfelle det skulle vise seg at noe var galt, men bortsett fra det så gleda jeg meg. Men denne gangen så gleder jeg meg ikke i det hele tatt. Nesten så jeg vurderer å droppe hele timen.. blir spennende å se da hba hva jordmor sier, håper bare alt er bra med lille baby. :)

Da er vi på tur hjem igjen etter ordinær ultralyd. Alt stod bare bra til, var bare en baby inni magen. Ble satt fram én uke, så nye termin er 23.august i steden for 31.august. Den lille var frisk og fin, å han trodde det kunne være jente, han sa han ikke så noen gutte tiss ihvertfall, men ingen garanti. Det skjønner vi jo :)
Så i steden for å være 19+4 så er jeg 20+5, å det føles helt herlig.
Men vi har fortsatt ingen planer om å fortelle hemmeligheten til noen enda. Er så heldig at magen er veldig liten enda, til tross for at dette er mitt 3 svangerskap :)

Da er vi på tur hjem igjen etter ordinær ultralyd. Alt stod bare bra til, var bare en baby inni magen. Ble satt fram én uke, så nye termin er 23.august i steden for 31.august. Den lille var frisk og fin, å han trodde det kunne være jente, han sa han ikke så noen gutte tiss ihvertfall, men ingen garanti. Det skjønner vi jo :)
Så i steden for å være 19+4 så er jeg 20+5, å det føles helt herlig.
Men vi har fortsatt ingen planer om å fortelle hemmeligheten til noen enda. Er så heldig at magen er veldig liten enda, til tross for at dette er mitt 3 svangerskap :)

Så bra at alt stod bra til! Da har vi termin på samme dagen! :) Jeg får vel ikke gå så lenge,men lell :) gratulerer med jenta! :) greit å få bekreftet om det er en eller to da :p

Så bra at alt stod bra til! Da har vi termin på samme dagen! :) Jeg får vel ikke gå så lenge,men lell :) gratulerer med jenta! :) greit å få bekreftet om det er en eller to da :p

Ja, er godt å få det bekreftet at alt er bra :)
Oi, så gøy :D hehe nei, sjangsen for at du klarer å holde dine to små inni magen til termin skal vell godt gjøres :) får håpe du er innenfor 37 uker ihvertfall da, så de ikke blir premature :)

Back
Topp