Tvillinger!

Gratulerer så mye med tvillinger i magen! Det har jeg også, men mine ser ut til å være eneggede mente legen.

Vet du hvordan han så d? Bare nysgjerrig i forhold til hvordan de bestemmer d. Legen min tippet d siden de hadde veldig tydelig og bred lamdavegg mellom seg, men får heldigvis en grundig UL og mer svar på tirsdag :)

Gratulerer så mye, hos meg er det også tvillinger. Virker som vi er ganske mange her med tvillinger må :) :) :)

Vet du hvordan han så d? Bare nysgjerrig i forhold til hvordan de bestemmer d. Legen min tippet d siden de hadde veldig tydelig og bred lamdavegg mellom seg, men får heldigvis en grundig UL og mer svar på tirsdag :)

Legen kunne ikke se noen skillevegg mellom dem, derfor mente han de var eneggede. I tillegg var det et hulrom til, men der var det ingenting. Det mente han var det andre egget som hadde festa seg, men så gått til grunne tidlig. Satte inn to egg. Prøverør.

Gratulerer så mye :D
Fikk samme nyheten for 3 uker siden men får vite på tirsdag på ny UL om det er en eller to egget :)
Så gøy at vi er så mange på juli som venter 2 små :D

Så morsomt at vi er så mange med tvillinger! Gratulerer :)

Det er veldig moro! Kjekt med flere å dele erfaringer med :)

Gratulerer så mye med tvillinger i magen! Det har jeg også, men mine ser ut til å være eneggede mente legen.
Våre også skal være eneggede!:-)

Back
Topp