Tvillinger!

willa

Forelsket i forumet
Fikk en snikkikk med UL hos fastlegen i dag og der var det 2!! Begge levde og det ser ut som de ligger i adskilte poser med tydelig skille mellom. Var vel egentlig all info fastlegen kunne komme med. Sjokk, glede og skrekkblandet fryd, men veldig moro :) Skal heldigvis på "skikkelig" UL den 16 Des, så håper å få mer info da :) Er 12+1 da etter mine beregninger.

Fikk en snikkikk med UL hos fastlegen i dag og der var det 2!! Begge levde og det ser ut som de ligger i adskilte poser med tydelig skille mellom. Var vel egentlig all info fastlegen kunne komme med. Sjokk, glede og skrekkblandet fryd, men veldig moro :) Skal heldigvis på "skikkelig" UL den 16 Des, så håper å få mer info da :) Er 12+1 da etter mine beregninger.

Så fantastisk! Gratulerer!!! :-)

Plutselig er den intense kvalmen og konstat trøttheten veldi forståelig. Har vært 10 ganger verre en d var med storebror ;)

Oi :D Gratulerer! Så koselig! Dobbel glede ;)

Oi! Gratulerer :D dobbel lykke ;)

Gratulerer så mye! Vi også venter tvillinger!!:-)

Gratulerer med dobbel lykke :)

Gratulerer så masse :) :)

(Sniker fra juni) Gratulerer så mye med 2 spirer:) Kan tenke dere ble overrasket ja, det ble vi også når der var 2;):)

Gratulerer så mye med tvillinger i magen! Det har jeg også, men mine ser ut til å være eneggede mente legen.

Back
Topp