Tvillinger?

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Min siste mens var 28.Oktober og min ikm er ikke før 27.November, men allikevel testet jeg positiv i går og i dag. Altså 6 dager før ikm.

Kan det da hende at jeg venter tvillinger eller bare at jeg produserer mye hcg?
 
Jeg testet 4 dager før mens og fikk en nokså tydelig strek så tror nok jeg og hadde testet positivt om jeg hadde tatt den 2 dager før. Har mye sterkere tester dette sv.skapet enn med sønnen vår, så tanken om tvillinger slo meg også:p Men, tror ikke nødvendigvis det er det igrunn:)


Gullskatt juli12:)
 
etter tanken om tvillinger slo meg så var min største beskymring "Hvordan skal vi klare å finne navn?"

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde også første dag i siste mens 28.oktober. Testet svaaakt positivt på torsdag, uten tvil i går og i dag. Testet like tidlig med begge mine 2 andre, så tror nok ikke det behøver å være tvillinger :) men positivt at største bekymring i såfall er navn, da :)
 
Ikm datoen min er ikke før på mandag og jeg testet positivt på onsdag. Hele fem dager før... men ettersom testene ikke har blitt noe særlig sterkere enda, har ikke tanken slått meg om at det er en sjanse for tvillinger.

Jeg tenker heller at jeg begynte å produsere hcg tidlig, men er 12 dpo i dag og testene er ikke så sterke enda. Hvis de hadde vært veldig sterke eller knallpositive, ville jeg nok undret litt mer på om det kan være flere her inne! :)
 
Jeg teste 9 dpo første gang å den var blenda.. testet så 11 dpo å testen var veldig veldig sterk.. testet så på ikm dagen å da var test streken sterkere enn kontroll streken å jeg venter tvillinger :)
 
Min siste mens var 28.Oktober og min ikm er ikke før 27.November, men allikevel testet jeg positiv i går og i dag. Altså 6 dager før ikm.

Kan det da hende at jeg venter tvillinger eller bare at jeg produserer mye hcg?
Testet negativt 12 dpo. Testet svakt positivt og gravid 1-2 uker 14 dpo. Testet sterkt 16 dpo og nå på søndag, 21 dpo fikk jeg 3+ på cbd. Så tanken har slått meg også, men tror bare jeg har høyt hcg nivå :) Skal du på tidlig UL for å sjekke da?
 
Testet negativt 12 dpo. Testet svakt positivt og gravid 1-2 uker 14 dpo. Testet sterkt 16 dpo og nå på søndag, 21 dpo fikk jeg 3+ på cbd. Så tanken har slått meg også, men tror bare jeg har høyt hcg nivå :) Skal du på tidlig UL for å sjekke da?

jeg vurderer sterkt å dra på tidlig ultralyd :)
 
Back
Topp