Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Både jeg og mannen min har tvillinger i familien, så det blir spennende å se hadde vært veldig morsomt med tvillinger, men veldig godt om det bare er en her inne også Søstrene til mannen min er tvillinger, så han er litt nervøs for at det er to på vei
Jeg verken tror eller håper Men tvillingfødsler har jo lett for å hoppe over en generasjon sies det...Og da er jeg i utgangspunktet disponert for å få det da begge mine bestemødre har født tvillinger....Hjelp
Tvillinger følger kun damene. Da det er vi som har eggene, og våre gener styrer hvor mange vi slipper under EL. Eneggede tvillinger er ikke arvelig, men flaks
Så jeg har null tro på tvillinger, siden jeg ikke har noen i familien.
Jeg har tvillinger i familien min og fikk se to hjerter så på ultralyd i dag 7+1 hadde aldri i min villeste fantasi trodd jeg skulle bli gravid med tvillinger, men så ble jeg visst det da.. Veldig moro og veldig skummelt.. Gå fra å ha ett barn til tre blir en stor forskjell ja.. Det har ikke helt gått opp for meg enda tror jeg
Jeg har brukt Letrozol for å booste EL, og det gir en bitteliten økt risiko for flerlinger, men ikke like høy risiko som pergo. Så jeg tror egentlig ikke jeg har tvillinger. Skal på UL om litt under 3 uker, så får se da.