Tvillinger?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som misstenker tvillinger her inne?

Jeg tror ikke jeg har tvillinger, men sjangsen for å få det er absolut til stede. Min søster har tvillinger, min tante på morsiden har tvillinger, min kusine har tvillinger og min far var tvilling.

Blir spennende nå når folk skal på tidlig UL :)

Jeg trur jeg har to i magen!:) mormor,farmor og morfar er tvilling på sia mi samt det er tvillinger på sia til min bedre halvdel! :) så blir meget spennende på ultralyd!:)

Godt mulig her også. Masse tvillinger både mor og far siden min, samt at jeg er tvilling selv. Det er kun toeggede tvillinger som er arvelig. Det er det jeg er.

Jeg tror ikke det, verken jeg eller samboer har det i familien :) spennende å se om det er noen som venter det etterhvert da! :)

Håper virkelig ikke det... holder med en baby, en 2 åring og en 4 åring!

Vet ikke, har tenkt på det ja :)

Mamma er tvilling. Mormor er tvilling. Grandtante er tvilling. :)

Eg er redd for at det kan være 2 inni magen men høres kanskje fælt ut siden eg bare håper på 1. Å vil tro det bare er 1 inni der. Min far er tvilling og min farmor er tvilling. Ingen av mine søsken eller min fars søsken som har fårr tvillinger endå.

Tvillinger går oftest i arv over 2 generasjoner:) så om en av foreldrene dine er toegget tvilling er det større sjanse for at du får det:)

Tvillinger går oftest i arv over 2 generasjoner:) så om en av foreldrene dine er toegget tvilling er det større sjanse for at du får det:)

Må ikke skremme meg ;) pappa er det og fikk ikke tvillinger selv.

Jeg har tvillingjenter fra før, og jeg har en liten mistanke om jeg skal få det igjen. Jeg skal på ultralyd på fredag, så får vite da. :)

Mener å ha lest at dette faktisk er en myte?!
Min fetter som er tvilling selv, har to tvillingpar. Ingen tvillinger før dem såvidt jeg vet :)

Har ikke så mye følelse her på det egentlig, men har noen tvillinger på begge sider, og mamma aborterte tvillinger...mannen har ingen på sin side.

Mener å ha lest at dette faktisk er en myte?!
Min fetter som er tvilling selv, har to tvillingpar. Ingen tvillinger før dem såvidt jeg vet :)

Har ikke så mye følelse her på det egentlig, men har noen tvillinger på begge sider, og mamma aborterte tvillinger...mannen har ingen på sin side.
det er jo mulig:) gjenstår å se her da;)

Ser ikke for meg at jeg får tvillinger. Da blir jeg sjokka

Satte inn to egg, men ultralyd i går viste kun 1 embryo ;) Var veldig spent ja, hadde vært gøy med to. Men veldig greit med bare 1 å :D

Back
Topp