Tvillinger

Kachinga

Kachinga
Hei! Flere som skal ha tvillinger her? Var på ul i uke 7 fordi jeg hadde en del smerter/ubehag i magen før positiv test. Og til og med uke 6-7. Og der var det to gitt! Hadde fra før tenkt en del på at det kunne vere to, men at det var lite sannsynlig. Har vært og er masse kvalm, men har aldri kasta opp. Kjennes ut som livmora er oppe ved navlen, men syns det er vanskelig å vere sikker. Er superbekymra for alt mulig, selv om det som regel går bra. Hvordan er det for evnt. andre tvillinggravide?

Her er det kun en gitt. Har du andre barn fra før? Virker utrolig spennende med tvillinger, så gratulerer <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra juni. Venter også tvillinger. Har termin tidlig i juni, så de kommer nok i mai:)

Så heldig du er! Dobbel lykke for deg da <3

Har tvilling brødre så har alltid tenkt at det kan skje men har bare sett en når jeg hadde ul i uke 8 men veit aldri om det dukker opp 2 på neste ul. tanken er ihvertfall der.
lykke til med begge nurkene. <3 <3

Gratulerer med 2 i magen :)

gratulerer med to:) er ei til her på mai med to:)

Æ fikk å vit at æ sku ha tvillinga. Va på ultralyd forje mandag å der va det 2 ja:) pappan ble kjempe gla men æ ble vell litt forskrekka:)bynne å synk inn litt no. Æ e ca 11+2 i dag. E å har vært kvalm å hold ofte senga. Arti å hør at det e flere her som ska ha tvillinga:)

Gratulerer med to!! jeg har tvillinggutter som er 3,5 år nå. Veldig kjekt med to!

Har dere begynt å få noe mage? Jeg føler meg bare sinnsykt oppblåst. Kjenner ikke noe til livmora enda. Er 9+1 ifølge menstermin.

Merker at magen har blitt større ja, men usikker på om det er livmor jeg kjenner, da jeg har noe polstring. Har et sårt parti sånn ca. i navlehøyde. Who knows....skal på ul i morgen så tenkte å spørre litt der.

Spennende da:) skjønner hva du mener med sårt område, sånn er det her også. Lykke til i morgen, håper du kommer med litt oppdateringer:)

Alt står bra til med begge to! :) Morkaka til den ene ligger lavt nede, og det er derfor jeg hatt en aldri så liten blødning. Vil mest sannsynlig blø mer senere, men har fått tlf.nr. Og kan ringe for å få komme inn på ny ul når det skjer.

Hei! Flere som skal ha tvillinger her? Var på ul i uke 7 fordi jeg hadde en del smerter/ubehag i magen før positiv test. Og til og med uke 6-7. Og der var det to gitt! Hadde fra før tenkt en del på at det kunne vere to, men at det var lite sannsynlig. Har vært og er masse kvalm, men har aldri kasta opp. Kjennes ut som livmora er oppe ved navlen, men syns det er vanskelig å vere sikker. Er superbekymra for alt mulig, selv om det som regel går bra. Hvordan er det for evnt. andre tvillinggravide?

Hei :) Her ventar vi og tvillingar :)

Gøy at det er flere her som venter tvillinger. Alt ble plutselig veldig annerledes når det var to der inne

Ja. Mått plutseli bynn å tenk på kordan en ska gjør alt med en baby men med 2 no:) men dåkker som e tvillingmammaer. Kordan oppfølging har dåkker å ska ha?
Æ ska på st.olav på ny ultralyd te uka så får vel hør mere fra dæm kor ofte å kor my oppfølginga blir:) e veldi spent på å sjå kordan det e me dæm. Har dåkker en egga eller 2 egga?å vart så arti å spør andre som e i samme situasjon som mæ her:)

Back
Topp