Tvillinger?

Jeg har heldigvis bare en i magen ;)
 
Uff, nei.
Håper inderlig ikke det blir meg.

Det er forresten bare toeggede tvillinger som er arvelig, og etter hva jeg har hørt, bare fra mor til datter.

Jeg vet jeg har en sjans siden jeg er gammel, og har toeggede tvillinger direkte nedover i kvinnerekken
 
Jeg har ingen tvillingfølelse, men håper virkelig det bare er én. Synes det virker som veldig mye jobb med tvillinger (selv om det er mye kos også).

Men blir spennende å følge dere som skal ha tvillinger da! :D <3
 
Vært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...:) Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...:)
FAntastisk, grattis!! Tenk å se 2 hjerter slå :love017
 
ingen tvillingar i familien på verken mi eller mannen si side og har ikkje følselse på tvillingar, so eg trur ikkje det blir meg, med det hadde vør spennandes med tvillingar :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff, nei.
Håper inderlig ikke det blir meg.

Det er forresten bare toeggede tvillinger som er arvelig, og etter hva jeg har hørt, bare fra mor til datter.

Jeg vet jeg har en sjans siden jeg er gammel, og har toeggede tvillinger direkte nedover i kvinnerekken

Det stemmer ikke helt, faren kan også gi de arvelig tvilling genene videre til datteren sin, og datteren kan få tvillinger. Men er kun toeggede tvillinger som er arvelig.

Viser til denne: http://lilleleander.blogg.no/1310635619_s_stor_sjans_har_nett.html
 
Jeg har 3 tvillingpar grandtanter/onkler, i samme søskenflokk. Altså 6 av onklene og tantene til faren min var tvillinger (3 par)
Har alltid drømt om tvillinger hehe.
Samboeren min vil ha 3 barn og jeg 3-4, så da syns jeg vi kan få to single, så tvillinger tredje gang :p
 
Jeg har skikkelig tvillingfølelse jeg! Magen vokser (alt for) fort.. Er 7+6! Fikk ikke mage før uke 14-15 første gang..

Min mormor var to-egget tvilling og morfar var en-egget.. Kjenner jeg vil på UL fort! Men man får vell ikke henvisning for tvillingfølelse? Hehehe!
 
Jeg har litt tvillingfølelse, og er tvillinger på både pappa og mamma sin side pluss at svigerfar er tvilling.

Misstanken økte jo veldig når jeg fikk tatt bilde av magen i dag.... skal på tul 2.jan så venter spent!:)
 
Jeg vil ikke ha tvillinger!!! Men tror muligheten er der siden jeg har vert gravid med tvillinger en gang før ( endte i MA)
 
Jeg har mange tvillinger og et sett trillinger på morsiden.
Blir spennende å se på ul i morgen ;) satser på at det er bare en da ;)
 
Tviler på det her, men blir spennende å følge dere som skal ha tvillinger ;-) dere som drømmer om det og får raskt mage, så spennende. Venninna mi var akkurat slik når hun skulle ha tvillingene :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, også etter at flere venner har fått tvillinger og klagd mye! Dobbel glede og kjærlighet sier nå jeg. Dessverre er sjansen for tvillinger i våre familier ekstremt liten.
 
har sååå lyst på tvillinger, Mamma er enegget tvilling. Så håper jeg får det denne gangen:):)
 
det har vel ingenting å si om det er tvillinger på farsiden, men sambo har trillinger og to tvillingpar i familien=)
 
Back
Topp