Hei
Tipper det kommer til å være noen som er gravid med tvillinger her. Spennende
Jeg har en tvillingfølelse
Andre som har det?
Tipper det kommer til å være noen som er gravid med tvillinger her. Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jeg føler at magen har blitt så stor allerede at jeg lurer neste på det...! (5+1) finnes også i familien... Hvor lang er du på vei og hvorfor føler du det? HeheHei
Tipper det kommer til å være noen som er gravid med tvillinger her. SpennendeJeg har en tvillingfølelse
Andre som har det?
Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to tvilling jenter. Er 5+1 jeg ogJeg føler at magen har blitt så stor allerede at jeg lurer neste på det...! (5+1) finnes også i familien... Hvor lang er du på vei og hvorfor føler du det? Hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
hæhæ.. er redd for det jeg og... det er gubben sitt ledd i hans familie sin tur såda tror jeg at jeg hadde svima av gitt
![]()
Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to tvilling jenter. Er 5+1 jeg ogHar allerede pakket vekk en del bukser og omtrent vært kvalm fra dag 1, det er tvillinger i familien, jeg er gammel ( og da øker vist sannsynligheten). Alle symptomer er så mye sterkere enn hva de har vært før.
Gratulerer, så spennende!!Vært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...
![]()
så utrolig gøy! Gratuleree så myeVært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...
![]()