Tvillinger?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hei
Tipper det kommer til å være noen som er gravid med tvillinger her. Spennende:) Jeg har en tvillingfølelse:) Andre som har det?
 
Uff nei.. det håper jeg ikke skjer meg :p
 
Å hjelp da blir jeg redd... Er mye alene da mannen er pendlermann..
 
Hei
Tipper det kommer til å være noen som er gravid med tvillinger her. Spennende:) Jeg har en tvillingfølelse:) Andre som har det?
Jeg føler at magen har blitt så stor allerede at jeg lurer neste på det...! (5+1) finnes også i familien... Hvor lang er du på vei og hvorfor føler du det? Hehe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg føler at magen har blitt så stor allerede at jeg lurer neste på det...! (5+1) finnes også i familien... Hvor lang er du på vei og hvorfor føler du det? Hehe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to tvilling jenter. Er 5+1 jeg og:) Har allerede pakket vekk en del bukser og omtrent vært kvalm fra dag 1, det er tvillinger i familien, jeg er gammel ( og da øker vist sannsynligheten). Alle symptomer er så mye sterkere enn hva de har vært før.
 
4 netter på rad etter el har jeg drømt om tvillingjenter og vi har mye tvillinger på min mors side og hans mor side
 
hæhæ.. er redd for det jeg og... det er gubben sitt ledd i hans familie sin tur så:p da tror jeg at jeg hadde svima av gitt:p
 
Hihi..da hadde jeg fått litt å gjøre! Minste er jo 15 mnd ved termin :p

<3 har en liten augustspire <3
 
Jeg må innrømme og si at det hadde vært litt høy. Med tvillinger ;)
 
har absolutt ingen tvillingfølelse altså! Men er jo morro å følge med om noen av dere blir tvillingmammaer!
 
jeg håper ikke på det akkurat.

Det er vel sånn at tvillinger en arvelig dersom det er toeggede tvillinger på mors side, for da er det større kjangs for at mor også slipper to egg ved eggløsning.
Eneggede er vel bare tilfeldig ift om egget deler seg eller ikke??
 
Jepp! Man arver evnen til å legge to egg fra mor, mens alle kan får eneggede ;)
 
Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha to tvilling jenter. Er 5+1 jeg og:) Har allerede pakket vekk en del bukser og omtrent vært kvalm fra dag 1, det er tvillinger i familien, jeg er gammel ( og da øker vist sannsynligheten). Alle symptomer er så mye sterkere enn hva de har vært før.

Hvor ung er du ? Jeg har også vært kvalm ifra starten av og har et høyt hcgnivå , uten at jeg vet om det har så stor betydning. Jeg har også toeggede tvillinger i slekta fra mors side og jeg er over 35
 
Vært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...:) Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...:)
 
Vært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...:) Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...:)
Gratulerer, så spennende!! :)
 
Vært på UL i dag å her va d jammen to herlige hjerter som slo...:) Har følt d veldig,har vært kvalm siden tidlig i uke 3 å tok en strålende positiv test da...Har blitt fort stor,klarte ikke skjule d etter uke 5 ca... Å hcg nivået har vært veldig høyt...:)
så utrolig gøy! Gratuleree så mye :D
 
Samboeren min er toeggede tvilling. Men tviler sterkt på at jeg får tvillinger. På min side er det ingen tvillinger :p
 
Back
Topp