Tvillinger

Heisann folks!
Jeg og samboer var på tidlig UL i går, og der fikk vi oss et ganske så stort sjokk...
Det så nemlig ut som at det var to hjerter som banka, og lege var 70% sikker på at det var tvillinger så vi skal tilbake på ny UL 5/6. Vi trodde vi var 13+5 i går, men vi er bare 6+5 (i dag). Det som også var litt rart var at evt. nurkene lå i samme fostersekk/pose, og lå ganske tett inntil hverandre så lege syns det var vanskelig å si (det er derfor vi skal tilbake om 14 dager).

Vi har time hos jm i morgen, så kanskje vi får svar på en del ting! JM-timen ble bestilt siden vi trodde vi var lengre på vei :p

Noen som har opplevd dette på tidlig UL (uke 6-7)?
 
her er det bare en ;)
 
Har brødre som er tvillinger så det er muleg. Eg blir ikkje lei meg om det blir tvillinger, men det er heilt greit med ein om gangen :)
 
har ingen feeling på det nei.. ingen tvillinger i familien heller, men skal jo aldri si aldri.. :) ingen tidlig ul her, så må pent vente på å få høre hjertelyden hos jm i midten av juni..
 
Jeg begynte plutselig å føle litt på det her om dagen, fikk det ikke helt ut av hodet. Men det er nok bare en. Det finner vi ut på tirsdag!
 
er litt redd for det kan verr 2 :p
satser på det bare er 1 :)
skal på ul 5 juni da er jeg 11+5
så skal bli spennende :S
 
Har fått følelsen av at det er to noen ganger faktisk.. Aner ikke hvorfor, er kanskje bare stressa ;) Men skal ikke på UL før den ordinære i juli en gang, så i så fall går det vel ei stund før jeg får vite det! Sannsynligheten er vel veeeldig liten, så jeg har tenkt å legge fra meg de tankene ;)
 
På en av de tidligere ultralydene fikk jeg høre av gynekolog: "Her er det ihvertfall bare en. Eeeeller, vent hva er dette?" Viste seg å være to plommesekker, men ser fortsatt ut som det bare er ett foster (uke 12+6)
 
Back
Topp