Tvillinger

sun_rise

Glad i forumet
Noen av dere som har tvilling fornemmelse?
Blir spennende å se hvor mange evt som får tvillinger i gruppa vår :)
 
Har fått satt inn 2 egg håper begge klarer seg :)
 
Jeg vet at det bare er en :) Men spennende å se hvem som får flere!
 
Jeg og vet det er en :)
 
Blir spennende å se om noen skal ha flere enn en :) regner med det bare er en her ;)
 
Kan aldri forestille meg at det skulle være mer mer enn en her heller:)
 
Jeg skal på ul 24 spennende er veldig spent ja
 
Ohhooo sku blitt bra stresset om det vart 2stk, men tror på ingen måte at det er grunn for at vi skal få tvillinger:)
 
Jeg trodde det var tvillinger grunnet mange tvillinger bakover i familien, Men var heldigvis bare en :)
 
Tror nok bare det er en, har ingen følelse på flere ihvertfall :)
Eneste tvillingparet i familien er mannen min sin farfar var tvilling, ingen av hans barn eller barnebarn har fått tvillinger, så man vet jo aldri :p
 
Satser på det er 1,men har en rar magefølelse at det er 1 ekstra på lager her... skal på ul den 23 så da får jeg svar..
 
Hmmm... Tatt alderen min i betrakning så er vel sjangsen litt høyere for at det kan være fler... Har tidlig ul 10 mai så da får vi jo se ;)
 
Jeg fikk tvillinger forrige graviditet. Følte på meg det var to, og jeg hadde rett :) håper det bare er en denne gang.
 
Jeg var på UL i går. 8+2. I starten sa gyn at, "ja her er det ihvertfall bare ett foster", så begynte hun å leite litt rundt.. "næææ, guri, ER det to???", fant to plommesekker, men bare ett forster, så da regner jeg med det blir en:)
 
jeg har en rar feeling på det :p så er litt spent..
 
Back
Topp