Tvillinger-Trillinger

Har mye tvillinger i min slekt. Blandet annet mamma og mormor er tvillinger. Mannen sin familie er det ikke noen som vi vet om.
Jeg håper ikke det blir tvillinger men det er bare fordi jeg ser på det som mer travelt enn jeg ønsker.
Tvillinger er jo så fantastisk søte;)

Hadde vært moro med tvillinger og har jo tenkt på tanken :) Det er ingen tvillinger i min familie men på sambo sin så er mamma, bestefaren osv bakover :) Men har hørt det ikke er arvelig fra farsside ? :)

Vi er begge klar for tvillinger om det skulle komme! Regner med det bare er en der, men blir bare glade om det er to! :)

Har ønsket meg tvillinger leenge :P er lov å håpe :) hehe

♡Jente 2011
♡April 2015

Hadde vært moro med tvillinger og har jo tenkt på tanken :) Det er ingen tvillinger i min familie men på sambo sin så er mamma, bestefaren osv bakover :) Men har hørt det ikke er arvelig fra farsside ? :)
Ja har også hørt at menn ikke kan lage tvillinger, men hvis din samboer får en datter så kan datteren få tvillinger :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Jeg har tvillinger i familien, på begge sider! Bare vente og se :P

Hvis jeg kunne valgt hadde jeg IKKE valgt tvillinger! Får litt hjerteinfarkt bare av tanken! Haha. Iallefall hvis babytiden blir slik som sist. Men for all del, viser det seg at det er to inni der så tar jeg imot med åpne armer. Man tilpasser seg det meste! :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Back
Topp