Tvillinger-Trillinger

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Det er min drøm å få ;) hihi, har alltid synes det er så gøy, de har virkelig en venn for livet :)

Her bør det holde med en siden vi har to fra før, men er en del tvillinger i familien, og sist mistet jeg ene tvillingen helt i starten, så muligheten er jo der;)

Noen som ønsker flerlinger? Eller er jeg sprø??

TuMmY LoVe

Jeg syntes også det er en spennende tanke! :)
Ikke skremmende overhodet! Hadde bare blitt dobbelt så glad :D
Også få oppleve og erfare noe ikke "alle andre" får :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, jeg tenker det er dobbel lykke om vi skulle være så heldig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dobbel lykke så klart! Men blir ærlig skremt av tanken, men har følelse på 1 i magen og håper det ;)

Jeg blir litt skremt av tanken egentlig. Men hvis det skjer så blir nok et sjokk først også glede :)

Er tvilling selv og må si jeg aldri i verden kunne klart meg uten henne. Når hun fødte sitt barn så fikk/kjente jeg en spesiell følelse to ganger :p hun er min beste venn og den personen som jeg deler alt med og ikke minst stiller aller mest opp for.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har tvillinger i min familie. Da mamma gikk gravid med meg mistet hun den andre tvillingen,allid lurt litt på hvordan det ville vært å vokse opp med en tvilling:-) her har jeg følelse på en,men hadde vært supert med to:-)

Jeg håper også litt på tvillinger ;) er lite tvillinger i begge våre familier, så sjansen er nok relativ liten :)

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg har bestandig ville hatt tvillinger helt til jeg fikk første mann og syntes at de første mnd var et stort slit og kunne ikke forestilt hvordan jeg ville overlevd hvis det var to av de...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har også et ønske om tvillinger. Vi har en hver, og om ikke mange år er begge tenåringer!
Vi har endelig blitt enig om å få en til ( mannen har vært litt på nei-siden, pga den store aldersforskjellen til de to vi allerede har... ) så ingenting hadde passet bedre enn om det ble TO på engang nå! Regner med vi ikke får flere etter dette, og jeg har igrunn alltid ønsket meg mange barn..
Så det er lov å håpe ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Tvillinger : ja.
Men trillinger tror jeg helt ærlig at er utrolig mye jobb.

Sniker fra januar. Vi fikk vite at vi skal få tvillinger i går på oul. SJOKK!! Vi har 3 unger og ville ha en siste. Nå får vi to siste!

Termin 13 januar❤️❤️

Sniker fra januar. Vi fikk vite at vi skal få tvillinger i går på oul. SJOKK!! Vi har 3 unger og ville ha en siste. Nå får vi to siste!

Termin 13 januar❤️❤️

Skreiv svar inne på januar også, men skriver her også: For en spennende og overraskende nyhet å få!:D Fantastisk at du får oppleve å ha to babyer i magen på en gang! Vi har også 3 fra før og venter nr.4 i april, men kommer nr.5 også i samme slengen, er h*n også hjertelig velkommen:) Selv om det sikkert blir veeeeldig overveldende i starten! Lykke til!

Har alltid ønsket meg tvillinger! Når jeg var yngre kunne jeg faktisk tenkt meg firlinger (to jenter og to gutter), men har slått fra meg den tanken. Tror nok bare det er en i magen nå.

Hoho, ja det er sikkert utrolig flott men slitsomt ;) man får jo hjelp da, om man får 3-4 barn

TuMmY LoVe

Hoho, ja det er sikkert utrolig flott men slitsomt ;) man får jo hjelp da, om man får 3-4 barn

TuMmY LoVe

Får jo en del hjelp heldigvis, men er nok utrolig slitsomt for det!

Har liksom aldri tenkt at d er noe som kan skje med oss.. Så fikk litt sjokk når gyn sa at dette startet som tvilling svangerskap... :P

Back
Topp