Hehehehe, e veldig spennt på denna magen ja! Har vore hos fastlegen min te første kontroll i dag, e i utgangspunktet Sykehuset eg visstnok ska forholda meg te, men måtte ordna med sånn svangerskapskort og blodprøvar og sånn... I måro blir det null mat på morgenen, ska ta sånn sukkerprøvegreier, måtte venta heile 2 timar på legekontoret jo! Så får finna nåke lurt eg kan finna på... kanskje dra fram ei bok eller no.......
Har vurdert å melda meg inn, ser ein får ganske gode rabattar og sånn rundt omkring ivertfall, det kan jo vera verdt det. Nåke som e nytt må ein vell ha
E ei Emmaljunga Viking vogn eg har sett på, kun den. Usikker på om hu fortsatt ligge på finn, men sambuar ska te Bergen te helga, så hvis den ikkje e solgt så lura eg på å slå te liksågodt. Va bag og bilseter med. Sjekka nå pris på det samma, og det ligge på øve 16 000..... så 7500 va nå ein goe deal! Så må evnt kjøpa sportsdelen etterkvart.
Merke eg e spennt på sykehusbesøket neste veka eg nå, då e eg i uke 13, og det kan visstnok vera mulighetar for at eg kan få sjå kjønn... Har hørt rykter om at det e lurt å drikka ei halvliter brus(med sukker) på forhånd, for då blir det liv i de - og då ser de lettare kjønn... Vett du nåke om det kan stemma?