Blomsterspira
Forelsket i forumet
Gratulerer med tvillinger![emoji64][emoji64]Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med tvillinger![emoji64][emoji64]Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Gratulerer så mye!Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Gratulerer med 2 i magen! [emoji4] Herlig følelse, bare sjokket får lagt seg[emoji6][emoji173]Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover segVar på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Tusen takk [emoji4]Gratulerer med tvillinger![emoji64][emoji64]
Tusen takk [emoji4]Gratulerer så mye!
Tusen takk [emoji4] Ja, en stor omstilling i tankegang og forberedelser, men det blir koselig.Gratulerer med 2 i magen! [emoji4] Herlig følelse, bare sjokket får lagt seg[emoji6][emoji173]
Tusen takk [emoji4] Det hjelper å høre at man er fler om samme tanker. Det er fortsatt uvirkelig, og det blir det vel en stund fremover og [emoji85] Å, så bra det finnes en egen app, det må jeg søke opp [emoji4]Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover seg
Jeg fant en egen gravid app for de som venter tvillinger, som har massevis av nyttige lenker til artikler om hva som venter oss - praktisk! [emoji3]
Hva heter den appen? [emoji16]Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover seg
Jeg fant en egen gravid app for de som venter tvillinger, som har massevis av nyttige lenker til artikler om hva som venter oss - praktisk! [emoji3]
Twin pregnancyHva heter den appen? [emoji16]
Oi hva slags app er dette?Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover seg
Den heter Twin pregnancy, laget av en tvillingpappa [emoji3]Oi hva slags app er dette?![]()
Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Den heter Twin pregnancy, laget av en tvillingpappa [emoji3]
Kanskje det. Tenkte ikke over det, men jeg har Android ihvertfall.Jeg finner ikke appen :/ er den kun for android kanskje?
Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Tusen takk [emoji4] Har ikke kommet helt dit enda at det er gøy, men det gjør jeg forhåpentligvis snart.Gratulerer så mye!!! Ja, det er litt av et sjokk, men når sjokket får roet seg så er det så gøy. Enn å være så heldig?![emoji1]
Oi hva slags app er dette?![]()
Tusen takk [emoji4] og gratulerer til dere! Så spennende! Han jeg var hos mente det var jo jenter her, veldig sikker på den ene, ganske sikker på den andre.Gratulerer så mye[emoji5] termin 28.juli her! I neste uke får vi vite kjønn[emoji7]
Tusen takk [emoji4] Har ikke kommet helt dit enda at det er gøy, men det gjør jeg forhåpentligvis snart.
Så koselig [emoji4] Gleder meg!Ja, når det synker inn kommer det nok[emoji4] Jeg gikk i en uke i sjokk, men så kom nesting-instinktet og gleden[emoji4]