Tvilling-tråden

Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Gratulerer med 2 i magen! [emoji4] Herlig følelse, bare sjokket får lagt seg[emoji6][emoji173]

Var på tul idag, så med en gang at det var to og fikk sjokk!! Er 12+3 (korrigert etter tul), termin 29.aug. Klarer ikke helt å fordøye nyheten, mange følelser på en gang!
Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover seg
Jeg fant en egen gravid app for de som venter tvillinger, som har massevis av nyttige lenker til artikler om hva som venter oss - praktisk! [emoji3]

Gratulerer så mye med dobbel lykke [emoji177] Det tok oss litt tid å fordøye (og for å være helt ærlig fordøyer vi fremdeles [emoji6]) - er mye å ta innover seg
Jeg fant en egen gravid app for de som venter tvillinger, som har massevis av nyttige lenker til artikler om hva som venter oss - praktisk! [emoji3]
Tusen takk [emoji4] Det hjelper å høre at man er fler om samme tanker. Det er fortsatt uvirkelig, og det blir det vel en stund fremover og [emoji85] Å, så bra det finnes en egen app, det må jeg søke opp [emoji4]

Hva heter den appen? [emoji16]

Oi hva slags app er dette? ;)

Gratulerer så mye!!! Ja, det er litt av et sjokk, men når sjokket får roet seg så er det så gøy. Enn å være så heldig?![emoji1]

Gratulerer så mye[emoji5] termin 28.juli her! I neste uke får vi vite kjønn[emoji7]

Gratulerer så mye[emoji5] termin 28.juli her! I neste uke får vi vite kjønn[emoji7]
Tusen takk [emoji4] og gratulerer til dere! Så spennende! Han jeg var hos mente det var jo jenter her, veldig sikker på den ene, ganske sikker på den andre.

Tusen takk [emoji4] Har ikke kommet helt dit enda at det er gøy, men det gjør jeg forhåpentligvis snart.

Ja, når det synker inn kommer det nok[emoji4] Jeg gikk i en uke i sjokk, men så kom nesting-instinktet og gleden[emoji4]

Back
Topp