Tvilling-tråden

Hadde noen av dere misstanke om tvillinger før ul?
Er det noen ekstra tegn en kan "se" etter?
Har liksom alltid følt at jeg er den i familien som skal få tvillinger... [emoji6]

Er det noen som har tanker om sykemelding? Fikk beskjed av gyno om at det blir full sykemelding/svangerskapspermisjon fra uke 20 her.. er jo veldig tidlig, men selvom jeg ikke har noe særlig mage nå, så har jeg jo fått beskjed om at den kommer til å være diger i uke 20 :pTenker kanskje annerledes om å være borte fra jobb når det nærmer seg :p

Er det noen som har tanker om sykemelding? Fikk beskjed av gyno om at det blir full sykemelding/svangerskapspermisjon fra uke 20 her.. er jo veldig tidlig, men selvom jeg ikke har noe særlig mage nå, så har jeg jo fått beskjed om at den kommer til å være diger i uke 20 :pTenker kanskje annerledes om å være borte fra jobb når det nærmer seg :p
Jeg tenker at det kommer jo veldig an på hva slags jobb man har også.. Det jeg er blitt fortalt er at de fleste blir sykemeldt mellom uke 20-24, og tenker at rundt uke 20 passer bra for min del. Har en jobb der jeg går og står hele dagen og merker allerede at det kan bli en utfordring..

Jeg hører visst også til her! :) Har termin 1. August:D Fikk vite vi skulle ha tvillinger når jeg var 7+2, jeg var helt i 100, mens mannen ble taus [emoji23] Har en gutt fra før som vil være 2 år og 3 mnd ca når tvillingene kommer, så det blir nok livlig i huset i sommer :D

Jeg hører visst også til her! :) Har termin 1. August:D Fikk vite vi skulle ha tvillinger når jeg var 7+2, jeg var helt i 100, mens mannen ble taus [emoji23] Har en gutt fra før som vil være 2 år og 3 mnd ca når tvillingene kommer, så det blir nok livlig i huset i sommer :D
Velkommen inn her [emoji3] Vi fant ut selv i uke 7+6. Jeg var sikker på at legen bare spøkte med oss, så jeg spurte bare gjentatte ganger: "du tuller nå ikke sant?" [emoji23]
Gleder oss utrolig masse, og krysser fingrene iherdig for at alt skal gå bra [emoji173][emoji173]

Fikk tidenes sjokk på mandag. Vi skal ha TVILLINGER :O har 2 gutter fra før, og nå venter vi toeggede tvillinger i september. Hjelpe meg! Haha :D

Gratulerer til dere begge, Hilla og Sør79!! [emoji3] Det blir stas å følge dere videre på reisen [emoji173]

Hiver meg inn her❣️
Vi fikk rede på at vi venter Tvillinger med termin i September på Fredag. Lykken er dobbelt så stor[emoji173]️[emoji173]️

Grarulerer! :) når i september har du termin?

Back
Topp