Tvilling erfaringer

Ugleline

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Er det noen andre her som skal ha tvillinger eller har de fra før av som kan dele erfaringer eller sånn?

Eventuelt vi kan støtte hverandre underveis :)

Vi har tulla med det, siden jeg er veldig stor, haha. Men nei dessverre, jeg jeg har ingen erfaringer med tvillinger selv... og venter det helt sikkert heller ikke Det er et eget tvillingforum her inne da, har du sett der inne?

Vi har tulla med det, siden jeg er veldig stor, haha. Men nei dessverre, jeg jeg har ingen erfaringer med tvillinger selv... og venter det helt sikkert heller ikke Det er et eget tvillingforum her inne da, har du sett der inne?

Har sett litt der, men det er ganske stille der virker det som. Så tenkte å høre litt her, så eventuelt kanskje se på andre forum.

Skal på første kontroll på føden neste uke, så får jo se hva de gir meg av informasjon da :)

Er «bare» stolt tante til tvillinger, nær søster, så ingen direkte erfaringer:happy: Men syns det er veldig stas å få følge tvillingsvangerskapet ditt da:happy093:love017

kan hende tråden blir mer aktiv senere, er nok mange som ikke finner sånt ut før OUL . Spennende, gratulerer :happy:

Så koselig :happy:Har hun eneggede eller toeggede? :)

Veldig toeggede :joyful: Var stolteste tante på barsel flere dager, såpass at barnepleier lurte på om jeg var medeier :hilarious: Hun var veldig stressa i forkant med alt skremsel om dobbel jobb, men det gikk over all forventning med to små som spiste og sov. Så det trenger ikke bli så veldig mye tøffere enn med bare en:happy: Svangerskapet var heller ikke noe særlig verre for henne enn med enlinger.

Last edited:
Veldig toeggede :joyful: Var stolteste tante på barsel flere dager, såpass at barnepleier lurte på om jeg var medeier :hilarious: Hun var veldig stressa i forkant med alt skremsel om dobbel jobb, men det gikk over all forventning med to små som spiste og sov. Så det trenger ikke bli så veldig mye tøffere enn med bare en:happy: Svargerskapet var heller ikke noe særlig verre for henne enn med enlinger.

Det er fint å høre! Står jo så mye om ting som kan skje så en blir jo nesten litt hypokonder, men velger å være positivt innstilt inntil motsatte er bevist :cat: tenker det kommer til å gå fint :) har ikke nødvendigvis tenkt det kommer til å bli pes med to, syns det er kjempe stas! :happy:

Det er fint å høre! Står jo så mye om ting som kan skje så en blir jo nesten litt hypokonder, men velger å være positivt innstilt inntil motsatte er bevist :cat: tenker det kommer til å gå fint :) har ikke nødvendigvis tenkt det kommer til å bli pes med to, syns det er kjempe stas! :happy:

Hold på den innstillingen:gen014 Det er jo nettopp det det er - kjempestas! Er så takknemmelig for at når jeg ikke har fått oppleve det selv, så ble det iallefall indirekte:dance008 Så nyt miraklene! Du er heldig!!:love017

Hei igjen og gratulerer nok en gang! Ja, det har vært ganske stille siden den gang jeg ventet mine. Da var vi sykt mange i januar, februar og marsgruppen som slo seg sammen. Vi har også egen Facebook gruppe. Så du kan jo sjekke om det finnes en Facebook gruppe for tvillinger 2022.

Det finnes en gruppe på facebook for 2022 tvillinger. Ikke kjempemye aktivitet der, men regner med det kommer seg mer etterhvert. Tror vi er rundt 60-70 medlemmer der nå.

Da skal jeg søke den opp :happy: fant ikke sist jeg søkte. Takk for tips

Fant den forsåvidt ikke nå heller så kanskje jeg må ha link for å finne den?

Gratulerer:Heartred:Heartred Jeg er gravid med trillinger:woot:

Tror jeg hadde svima av om det hadde vært 3 :bag: var stort nok sjokk med 2 :hilarious: men blir jo veldig gøy å fortelle foreldrene mine om dette. De aner jo fred og ingen fare :hilarious: gleder meg jo veldig over dobbel glede :happy:

Tror egentlig det er en til her inne som venter tvillinger, men jeg husker ikke hvem det var, og finner ikke igjen innlegget. Ser jo kanskje ut som denne brukeren har trukket seg litt tilbake nå da uansett(frivillig eller ufrivillig).

Hvordan er symptomene dine Ugleline? Nå vet jeg ikke om du har vært gravid før, men opplever du dem som sterke? Eller bare sånn passe?

Back
Topp