Trillinger her ogsåGratulererJeg er gravid med trillinger
![]()
Det er litt usikkerhet rundt trilling 2 med tanke på hjerterytme, men på tidlig ultralyd var det tre fostersekker med et liten knøtt i hver. Venter på ny kontroll en av dagene nå.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trillinger her ogsåGratulererJeg er gravid med trillinger
![]()
Det er litt usikkerhet rundt trilling 2 med tanke på hjerterytme, men på tidlig ultralyd var det tre fostersekker med et liten knøtt i hver. Venter på ny kontroll en av dagene nå.Hvordan er symptomene dine Ugleline? Nå vet jeg ikke om du har vært gravid før, men opplever du dem som sterke? Eller bare sånn passe?
jeg har jo vært kvalm, men bare kastet opp 2 ganger. Det har vært ganske overkommelig. Men har lettere for å brekke meg nå da, så kanskje den bare har utviklet seg litt 
Det går bra med meg, ikke hatt sterke symptomer. Var omtrent det første jeg sa etter at det ble konstantert tvillinger, at jeg har jo ikke vært så dårlig en gangjeg har jo vært kvalm, men bare kastet opp 2 ganger. Det har vært ganske overkommelig. Men har lettere for å brekke meg nå da, så kanskje den bare har utviklet seg litt
Kanskje litt verre med trøttheten, blir trøtt midt på dagen og vurdere sterkt å spør om jeg kan sove litt på jobb(barnehage). Sulten har begynt å roe seg litt så den ikke er like ille som den var før, men det er kanskje fordi jeg er mer på småspising.
Er førstegangsgravid så har jo ingenting å sammenligne med![]()
Høres ut som nøyaktig samme symptomer som jeg har, haha bare at jeg har tisset enormt mye i tillegg, og går med konstant klump i halsen. Vi har tullet med at jeg venter tvillinger uavhengig av hverandre, men jeg gjør neppe det(svigermor er tvilling selv og fikk litt sjokk da hun så magen min). Jeg er bare enormt stor, og har litt tydeligere symptomer enn de 2 andre gangene. Jeg er 3.gangs, så det er relativt vanlig å bli fort stor. Leste litt om tvilling symptomer for noen uker siden da jeg hang over do, men ser ut til at de spriker like mye som alle andre svangerskapssymptomer! Det er dessuten mange år mellom mine svangerskap, så kan være så mange grunner til at ting er anderledes nå.
Jeg jobber selv i barnehage, sover i pausen og spiser med barna så mye jeg kan(slik at jeg kan sove i pausen)
hvor langt er du på vei da? 
Det var et godt tips! Skal foreslå det her oghvor langt er du på vei da?
Ja altså det er tydelig en ikke trenger å få det dobbelt opp selvom det er 2![]()
Wohoo i dag har jeg vært på føden og det gikk braalt såg fint ut, fikk høre hjertelyden til begge 2 <3 ble satt litt fram og. Så er de 2 neste kontrollene bestilt
![]()
Så gøy!
(utrolig dårlig utvalg av smileys på denne siden, haha)

Så spennende!Trillinger her ogsåDet er litt usikkerhet rundt trilling 2 med tanke på hjerterytme, men på tidlig ultralyd var det tre fostersekker med et liten knøtt i hver. Venter på ny kontroll en av dagene nå.

Hvor langt var du på vei når du tok ul? Du må oppdatere etter du har vert på ul igjen
hva tenker du om å evt få 3 på likt? Jeg har skikkelig blanda følelser rundt det
Jeg var 7+0 når jeg var på tul utifra menstermin.Så spennende!Hvor langt var du på vei når du tok ul? Du må oppdatere etter du har vert på ul igjen
hva tenker du om å evt få 3 på likt? Jeg har skikkelig blanda følelser rundt det
![]()
Lykke tilJeg var 7+0 når jeg var på tul utifra menstermin.
Først var alt bare stressende å tenke på. Tenkte at 3 ble alt for mye å klare, men etter å ha tenkt mye og snakka mye med mannen så er jeg roligere på at det skal gå fint. Er veldig spent på hva de finner ut med trilling 2. Har fått time på sykehuset 21.desember for sjekk.
jeg har time på sykehuset 23. Håper alt er bra med alle 3