Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tulla med det, siden jeg er veldig stor, haha. Men nei dessverre, jeg jeg har ingen erfaringer med tvillinger selv... og venter det helt sikkert heller ikke Det er et eget tvillingforum her inne da, har du sett der inne?
Er «bare» stolt tante til tvillinger, nær søster, så ingen direkte erfaringerMen syns det er veldig stas å få følge tvillingsvangerskapet ditt da
![]()
Har hun eneggede eller toeggede? 
Så koseligHar hun eneggede eller toeggede?
![]()
Var stolteste tante på barsel flere dager, såpass at barnepleier lurte på om jeg var medeier
Hun var veldig stressa i forkant med alt skremsel om dobbel jobb, men det gikk over all forventning med to små som spiste og sov. Så det trenger ikke bli så veldig mye tøffere enn med bare en
Svangerskapet var heller ikke noe særlig verre for henne enn med enlinger.Veldig toeggedeVar stolteste tante på barsel flere dager, såpass at barnepleier lurte på om jeg var medeier
Hun var veldig stressa i forkant med alt skremsel om dobbel jobb, men det gikk over all forventning med to små som spiste og sov. Så det trenger ikke bli så veldig mye tøffere enn med bare en
Svargerskapet var heller ikke noe særlig verre for henne enn med enlinger.
tenker det kommer til å gå fint 
Det er fint å høre! Står jo så mye om ting som kan skje så en blir jo nesten litt hypokonder, men velger å være positivt innstilt inntil motsatte er bevisttenker det kommer til å gå fint
har ikke nødvendigvis tenkt det kommer til å bli pes med to, syns det er kjempe stas!
![]()
Det er jo nettopp det det er - kjempestas! Er så takknemmelig for at når jeg ikke har fått oppleve det selv, så ble det iallefall indirekte
Så nyt miraklene! Du er heldig!!
Fant heller ikke noe. Kanskje den er skjult?Da skal jeg søke den oppfant ikke sist jeg søkte. Takk for tips
Fant den forsåvidt ikke nå heller så kanskje jeg må ha link for å finne den?
Da skal jeg søke den oppfant ikke sist jeg søkte. Takk for tips
Fant den forsåvidt ikke nå heller så kanskje jeg må ha link for å finne den?

Det finnes en gruppe på facebook for 2022 tvillinger. Ikke kjempemye aktivitet der, men regner med det kommer seg mer etterhvert. Tror vi er rundt 60-70 medlemmer der nå.
Har du link til denne gruppen? Vi finner den ikke med å søke![]()
Sniker! Jeg søkte også senest i dag, og fant ikke![]()
GratulererJeg er gravid med trillinger
![]()
var stort nok sjokk med 2
men blir jo veldig gøy å fortelle foreldrene mine om dette. De aner jo fred og ingen fare
gleder meg jo veldig over dobbel glede