Tvilling 2 uten hjerteaktivitet

Åy da har du en spennende tid fremover. Krysser fingrene for at nr. 2 bare er litt senere eller bare mer stille og viser masse liv nestegang :)
 
Jeg lurer sånn på hvordan det går med deg seawave? Har du vært på ny UL? Kanskje du har skrevet en annen plass her på forumet? Jeg krysser SÅNN fingrene for deg for tvilling to :Heartred og håper du fortsatt ikke er sånn styggdårlig som du har vært. Gode tanker sendes din veg.
 
Jeg lurer sånn på hvordan det går med deg seawave? Har du vært på ny UL? Kanskje du har skrevet en annen plass her på forumet? Jeg krysser SÅNN fingrene for deg for tvilling to :Heartred og håper du fortsatt ikke er sånn styggdårlig som du har vært. Gode tanker sendes din veg.
Tusen takk for gode tanker <3
Tvilling to har ikke klart seg :-(
Det rare er at den hadde vokst fra 4 til 6mm på 6 dager, men ingen hjerteaktivitet, og tvilling 1 var blitt 13mm, så var forskjeld på dem nå. Gyn på sykehuset erklærte tvilling 2 for død. Jeg syntes jeg så ett lite hjerte på slutten, men det var nok bare ønsketanker.
Tvilling en vokser ihvertfall fint <3
Er fortsatt skikkelig dårlig, men har fått nye tabletter nå som hjelper litt. Og så har vi måttet fortelle til alle rundt oss, så nå får jeg hjelp hver dag med eldste jenta. Nå er hun på ferie hos farmoren sin. Får i meg mat og væske nå :)
 
Så leit at h*n ikke klarte seg. Du får finne trøst i spiren som fortsatt er der, og jenta di. :)
 
Uff, bra deg går bra me den ene da.. du kan ikke ha blitt gravid ved en senere anledning på tvilling 2 da?
Er det jeg også tenker på. Er jo stimulert frem eggløsning, så tenker på om ett egg kan ha sluppet mye senere eller noe.
Men er nok bare ønsketanker.
Men blir jo ny UL i uke 12, resultatet da blir jo 100% sikkert. I mellomtiden forholder vi oss til én, med ett ørlite håp for nummer 2.
 
Tusen takk for gode tanker <3
Tvilling to har ikke klart seg :-(
Det rare er at den hadde vokst fra 4 til 6mm på 6 dager, men ingen hjerteaktivitet, og tvilling 1 var blitt 13mm, så var forskjeld på dem nå. Gyn på sykehuset erklærte tvilling 2 for død. Jeg syntes jeg så ett lite hjerte på slutten, men det var nok bare ønsketanker.
Tvilling en vokser ihvertfall fint <3
Er fortsatt skikkelig dårlig, men har fått nye tabletter nå som hjelper litt. Og så har vi måttet fortelle til alle rundt oss, så nå får jeg hjelp hver dag med eldste jenta. Nå er hun på ferie hos farmoren sin. Får i meg mat og væske nå :)

Så trist.....virkelig....men samtidig en glede, en glede for det barnet som lever inni deg og vokser som det skal.

Så kjekt at du får hjelp og støtte av de rundt deg og ikke minst at du endelig får i deg mat og væske!

Får du ekstra oppfølging med tanke på at du har en inni deg som har gått bort og en som lever? Eller er det ikke nødvendig?

Trøsteklemmer til deg for den som falt i fra :Heartbigred
 
Så trist.....virkelig....men samtidig en glede, en glede for det barnet som lever inni deg og vokser som det skal.

Så kjekt at du får hjelp og støtte av de rundt deg og ikke minst at du endelig får i deg mat og væske!

Får du ekstra oppfølging med tanke på at du har en inni deg som har gått bort og en som lever? Eller er det ikke nødvendig?

Trøsteklemmer til deg for den som falt i fra :Heartbigred
Ja, vi må fokusere på gleden over den som vokser og spirer i magen <3
Fikk ekstra oppfølging, men de stoppet nå som de var så sikre på utfallet. Så blir privat UL i uke 12. Vi føler enda behov for å følges ekstra opp.
 
Så trist :Heartred Håper tvilling 1 klarer seg fint!:angel11
 
Uff så vondt :( Godt tvilling én har det fint! Det er vel dessverre ikke helt uvanlig at man mister en tvilling *klem*
 
Håper formen er bedre og at alt har gått fint på ul! :)
 
Last edited:
Back
Topp