Tviler:(

Zniri

Elsker forumet
Ja jeg tviler på at dette går veien, nok en gang...
Det kommer brunt blod(sorry detaljer) når jeg tørker meg! Er så lei!!! 3. gang på 8 mnd:(
Ikke ultralyd før neste fredag... Får se hva som skjer:/

14. Januar 2015?

Jeg blødde brunt blod forrige svangerskap og det gikk bra. Håper det går bra for deg også:) Masse lykke til på ultralyd:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper spira holder seg fast:). Ta kontakt med legevakta om du er besymret❤️❤️. Masse lykke til:)❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

I forrige svangerskap hadde jeg hadde friskt rosa blod i utfloden (beklager detaljer ja..),og ringte inn til sykehuset og spurte om jeg kunne komme inn på en kontroll.. og det fikk jeg lov til. Syns det er bedre å få sjekket det med engang enn å gå å bekymre seg, om det lar seg gjøre. Lykke til <3

Brunt blod er ikke farlig. Hadde det vært friskt hadde jeg blitt mer bekymret. Brunt blod er gammelt blod.

Krysser fingrene for at alt går bra :)

Det hjelper å høre solskinnshistorier❤️
Jeg har dessverre kun dårlig erfaring med dette, men det har jo ikke dere!!:)
Takk dere:)

14. Januar 2015?

Jordmora mi sa at det er helt normalt å blø litt i svangerskapet når jeg ringte og var bekymret for min egen spire. Har du vondt? Jeg la dog ikke fra meg bekymringen før jeg hadde vært på ultralyd da, så det kan virkelig anbefales. Håper alt står bra til <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

14. Januar 2015?
Hei! Jeg skjønner bekymringen din, har også bare erfaring med å miste og da er det jo alltid blod... men denne gangen var jeg på tidlig UL i både uke 6 og 7 pga blødninger (for det meste brunt blod, men også en episode med noe litt friskere), og begge gangene var det et bankende hjerte der! :) Så jeg begynner så vidt å få erfaringer med at blod ikke trenger å være farlig! Krysser fingrene for deg! :)

14. Januar 2015?

Ser den :(

Har 3 solskinnshistorier. Har hatt forskjellige blødning med mine barn så langt. Alt fra kramper med masse blod og klumper, til litt blødning mellom frisk og brunt. Til 3. med en del blødninger med frisk blod i forskjellige mengder.

Denne gangen har jeg nå og da frisk blod, kommer gjerne etter litt kramper, men ikke mensen vondt. Ligner voksesmerter. Har en del brunlig utflod, til ingenting :) Kommer å går for hver uke :)

Har stort sett gitt seg ved 9 til 12 uker, men sist varte det til 16. Men det var fordi lille spire hadde festet seg heeeeelt nede ved "exiten" ;) Hadde heldekkende morkake, som hadde flyttet på seg underveis :)

Så blødninger trenger ikke å bety skummelt, men vi alle får hjertet i magen hver gang vi ser blod. Det viser bare hvor mye vi liker rollen som mor/kommende mor. Den største kjærligheten en kan vise til noe som er millimeter stort ;) :)

Har også lært at magefølelsen har stort sett rett, men den kan ta feil :) Vil si, ikke ta sorgene på forskudd. Ikke før du med sikkerhet kan vise at livet er tapt, enten ved UL eller med blødninger der du er 100% sikker på at det har endt.

Tenk også litt på hvordan det har vært de andre gangene. Smerter, brunt nå, men hvor fort etter kom det friske osv, osv. :)

Krysser nå uansett for at denne blir til termin. Vel, i alle fall til 3 uker før ;)

Ser den :(

Har 3 solskinnshistorier. Har hatt forskjellige blødning med mine barn så langt. Alt fra kramper med masse blod og klumper, til litt blødning mellom frisk og brunt. Til 3. med en del blødninger med frisk blod i forskjellige mengder.

Denne gangen har jeg nå og da frisk blod, kommer gjerne etter litt kramper, men ikke mensen vondt. Ligner voksesmerter. Har en del brunlig utflod, til ingenting :) Kommer å går for hver uke :)

Har stort sett gitt seg ved 9 til 12 uker, men sist varte det til 16. Men det var fordi lille spire hadde festet seg heeeeelt nede ved "exiten" ;) Hadde heldekkende morkake, som hadde flyttet på seg underveis :)

Så blødninger trenger ikke å bety skummelt, men vi alle får hjertet i magen hver gang vi ser blod. Det viser bare hvor mye vi liker rollen som mor/kommende mor. Den største kjærligheten en kan vise til noe som er millimeter stort ;) :)

Har også lært at magefølelsen har stort sett rett, men den kan ta feil :) Vil si, ikke ta sorgene på forskudd. Ikke før du med sikkerhet kan vise at livet er tapt, enten ved UL eller med blødninger der du er 100% sikker på at det har endt.

Tenk også litt på hvordan det har vært de andre gangene. Smerter, brunt nå, men hvor fort etter kom det friske osv, osv. :)

Krysser nå uansett for at denne blir til termin. Vel, i alle fall til 3 uker før ;)
Det er så deilig å lese at det faktisk kan gå bra!! Og magefølelsen min er veldig usikker... Den sier verken det ene eller det andre lenger:/
De andre gangene har det aldri rukket å komme no smerte for jeg har alltid dratt på ul. Denne gangen venter jeg en uke til den jeg har bestilt i håp om at det skal komme av seg selv hvis det er abort. Aldri hatt en sa, kun MA!
Igår kom det så og si ingenting, kun litt misfarge når jeg tørket meg. Men idag ble det mye stress på morgenen så da kom det brunt igjen!
Krysser selvfølgelig fingra og håper absolutt på det beste!:)

Takk for alle lykkeønskninger og solskinnshistorier❤️

14. Januar 2015?

Det er så deilig å lese at det faktisk kan gå bra!! Og magefølelsen min er veldig usikker... Den sier verken det ene eller det andre lenger:/
De andre gangene har det aldri rukket å komme no smerte for jeg har alltid dratt på ul. Denne gangen venter jeg en uke til den jeg har bestilt i håp om at det skal komme av seg selv hvis det er abort. Aldri hatt en sa, kun MA!
Igår kom det så og si ingenting, kun litt misfarge når jeg tørket meg. Men idag ble det mye stress på morgenen så da kom det brunt igjen!
Krysser selvfølgelig fingra og håper absolutt på det beste!:)

Takk for alle lykkeønskninger og solskinnshistorier❤️

14. Januar 2015?

MA må være et av de vanskeligste abortene. :( Men jeg velger å tro at denne gangen går det bra for deg også :) Krysser nå fingrene mine for deg :)

Håper det bare er kroppen som tuller med deg, og at spiren har det helt fint !
Krysser alt som krysses kan for deg :-)

Da ville legen ha meg inn idag så da er det bare å vente og å fortsette å krysse fingrene! XXXX

14. Januar 2015?

Lykke til hos legen:)

05.01.2015 <3

Lykke til hos legen.. er i samme situasjon selv, men må bare vente å se hva som skjer..

Krysser fingrene for deg :)

Sånn da var jeg tilbake fra legen:)
Han var ikke veldig positiv til at dette gikk veien... Ikke særlig behjelpelig heller! Syns jeg... Tok hcg prøve og skulle komme tilbake på onsdag å ta nye... Så skal jeg liksom vente til torsdag/fredag å få vite da!?!? Det klarer jeg ikke. Så jeg har fått time til ultralyd hos privat jordmor imorgen kl 16! De 800kr bruker jeg gladelig....

14. Januar 2015?

Back
Topp