Tverrleie..

Da har jeg vært på sykehuset idag. Jenta er målt til å veie 2,7 kg idag (vekstavvik -17%), og estimert til å veie ca 3 kg ved termindato. Idag er jeg 38+4. Rumpa hennes er godt plantet ned, så de tror at å snu vil være vanskelig. Siden alt ser fint ut for setefødsel og jeg ikke viser noe frykt for det, så er det det vi satser på nå :)
De har alt under kontroll .Jeg ble også født i seteleie, det gikk veldig fint.

Jeg har også baby i tverrleie, skal på Ul igjen i uke 38, da skal det bli vurdert vending. Noe jeg er i tvil om jeg vil. Men i mitt tilfelle så ville de vente til uke 38 med kontroll, håper veldig baby vil snu seg selv

Da har jeg vært på sykehuset idag. Jenta er målt til å veie 2,7 kg idag (vekstavvik -17%), og estimert til å veie ca 3 kg ved termindato. Idag er jeg 38+4. Rumpa hennes er godt plantet ned, så de tror at å snu vil være vanskelig. Siden alt ser fint ut for setefødsel og jeg ikke viser noe frykt for det, så er det det vi satser på nå :)
Jeg skal også føde i Drammen, tverrleie her, skal på sjekk til mandag og da blir det vurdert vending, føler også de er veldig flinke, å vet de er flinke med setefødsel, iallefall hørt det fra de jeg kjenner som har hatt setefødsel. Bra du har en plan og at du slapp vending :)

Lykke til med siste innspurt av svangerskapet, og kommende fødsel :)
Måtte du få en drømme fødsel ;) :D

Masse lykke til! :-) Jeg fødte vår første i seteleie og hadde en kjempefin fødsel!

Back
Topp