Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke hun skal starte med det før neste kontrollSjekker jordmor det med hendene? Ikke sjekket på meg enda hvertfall, er 31+1 så aner ikke![]()
Sjekker jordmor det med hendene? Ikke sjekket på meg enda hvertfall, er 31+1 så aner ikke![]()
Sjekker jordmor det med hendene? Ikke sjekket på meg enda hvertfall, er 31+1 så aner ikke![]()
Jordmor sjekker utenpå. De er vell ganske drevne på å kjenne om det er hodet eller ikke som ligger ned. Har følt meg trygg tidligere hvertfall, og virkelig kjent at hun har hatt tak rundt hodet på demHvis jm ikke er sikkert på leie, må man til ekstra sjekk da? Hvordan kan de være sikker på det?
Godt å se at det er flere mellom 25-30 som har baby i tverrleie eller seteleie. Da er det nok mer normalt enn unormalt.
Sjekker de vaginalt på noe måte siste mnd før fødsel om hodet har festet seg?
Samme som gullet her☺Min ligger enten i tverrleie (gjorde det idag god jordmor) eller i seteleie (det gjorde han sist gang). Har faktisk ikke tenkt over at det kan by på problemerForhåpentligvis vet han hva han driver med der inne og snur seg når tiden er inne!
Hvis jm ikke er sikkert på leie, må man til ekstra sjekk da? Hvordan kan de være sikker på det?
Godt å se at det er flere mellom 25-30 som har baby i tverrleie eller seteleie. Da er det nok mer normalt enn unormalt.
Sjekker de vaginalt på noe måte siste mnd før fødsel om hodet har festet seg?