Hvordan kjennes det ut? Kjenner plutselig masse spark oppe ved mellomgulvet og det har romstert inne i magen min i hele dag. Mistenker at det er en som driver å flytter litt på seg der inne..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du bekreftet dette på UL eller var det jordmor/lege som trykte ihjel nede rett over skambeinet? Eller kanskje du bare kjente dette selv?Jeg har hatt konstant nedpress i ukesvis, han har ligget med hode ned. I morges kjente jeg hikking på venstre side under ribbena, så nå må han ha snudd seg. Nedpresset er også borte..
Er ikke sikkert han har snudd seg til seteleie, selv om du kjenner hikking andre steder enn nede ved symfysen/bekkenet! Det kommer helt an på hvordan babyen ligger med ryggen sin... En kan godt kjenne hikkingen ganske langt oppe med baby i hodeleie.Jeg har hatt konstant nedpress i ukesvis, han har ligget med hode ned. I morges kjente jeg hikking på venstre side under ribbena, så nå må han ha snudd seg. Nedpresset er også borte..
Signerer denne. Er ikke bare hodet som rykker til når han/hun hikkerEr ikke sikkert han har snudd seg til seteleie, selv om du kjenner hikking andre steder enn nede ved symfysen/bekkenet! Det kommer helt an på hvordan babyen ligger med ryggen sin... En kan godt kjenne hikkingen ganske langt oppe med baby i hodeleie.
Og der la lille seg til rette for ettermiddagen, i tverrleie! Og det fører til kynnere!! Meget ubehagelig. Stikker ut både på venstre og høyre side, og når jeg dytter på ene siden, så kjenner jeg at den andre kommer mer ut... Har ikke kjent spark enda, men kjennes ut som ryggen ligger ut, så da sparker han vel innover..Hvordan kjennes det ut? Kjenner plutselig masse spark oppe ved mellomgulvet og det har romstert inne i magen min i hele dag. Mistenker at det er en som driver å flytter litt på seg der inne..
Fikk du bekreftet dette på UL eller var det jordmor/lege som trykte ihjel nede rett over skambeinet? Eller kanskje du bare kjente dette selv?
Er ikke sikkert han har snudd seg til seteleie, selv om du kjenner hikking andre steder enn nede ved symfysen/bekkenet! Det kommer helt an på hvordan babyen ligger med ryggen sin... En kan godt kjenne hikkingen ganske langt oppe med baby i hodeleie.
Siden forrige uke har han holdt seg på venstreside med beina mot høyre, håper han ligger sånn og ikke snur segHehe, det var jordmor som trykte i uke 28.. Etter dette virket det som om han bare byttet side fra høyre til venstre liksom, men nå kjennes alt annerledes. Er i uke 32 nå.