Tverrleie...

siripiri81

Forelsket i forumet
Noen andre som har erfaring med tverrleie? Vært på ul i dag og fikk se at vesla ligger i tverrleie, er 32+4 i dag... Kan vel fortsatt snu seg, ihvertfall siden jeg er andregangs-fødende, men det hørtes ut som om dette var litt bekymringsverdig? Får oppfølging og ny ul om to uker...

Har ikke erfaring men vet at hvis barnet ikke snur seg så får du vel ikke føde vaginalt! Men stortsett så snur de seg jo heldigvis.. Og veldig greit at du får ul oppfølging... :)

Tverrleie her og og jeg er 34+2. Enda to uker før de begynner å bekymre seg for det, så da har vel du fire uker

Noen andre som har erfaring med tverrleie? Vært på ul i dag og fikk se at vesla ligger i tverrleie, er 32+4 i dag... Kan vel fortsatt snu seg, ihvertfall siden jeg er andregangs-fødende, men det hørtes ut som om dette var litt bekymringsverdig? Får oppfølging og ny ul om to uker...
Når man er andregangs har babyen mye mer plass og kan snu og vende på seg helt fram til uke 36! Men etter det bør de legge seg i hodeleie.. Så skjønner ikke helt hvorfor de er bekymret allerede nå?

Til meg lå hun i tvert til uke 34 og har ligget med hodet ned siden det. Har aldri hørt noen nevnt at det har vært en bekymring så tidlig!

Min er all over the place ennå. Uke 33+3. Fikk også beskjed om at ingenting blir gjort ift dette før uke 36.

Back
Topp