Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av de andre med babyer i tverrleie som har merket om de små har snudd seg nå? Min lille Dings ligger fortsatt i favorittposisjon sin, og jeg kjenner jeg er litt utålmodig på at han skal snu seg - enda jeg vet han enda har tid på seg og at mange ikke snur seg rett før ganske seint. Men jeg er jo 33+1 nå og syns vel han burde vurdere hodeleie snart altså.
Han lå i hodeleie når legen sjekket på onsdag her. I dag, not so much. Nå ligger han godt på tvers igjen.
Signerer!Jeg er myyye mer redd for ks en vaginal fødsel, så bare av å lese kommentarene her ble jeg uvel.. Jeg aner ikke hvordan mini ligger, men kjenner spark «overalt»
Jeg kommer til å takke ja til utvendig vending, og setefødsel jeg altså, hvis det blir aktuelt... men satser på at han ligger, eller legger seg riktig vei!
Her driver dem i alle fall med vending enda. Min ligger kun i sete så langt gjort siden før oul.
Og jeg ble fortalt at dem kunne ta en ytre vending på sist vekst kontroll, og av fastlegen min på sist sv.kontroll. Jeg ga begge parter klar beskjed om at her er det ingen som skal røre min mage, for ytre vending!
Her blir det sete fødsel om det er tilrådelig.
Og ks om dem mener det ikke går!
Svigermor fortalte meg at svigersøster lå i seteleie. Og snudde seg bare timer før fødsel . Så alt er mulig. Plutselig var fødselen i gang.
Hvordan kjenner du det?Igår lå hun i tverrleie, det er jeg sikker på. Men idag lå hun med hodet perfekt ned der det skal =)
Tverrleie kjente jeg fordi jeg fikk en tennisball på høyreside av magen og spark på venstre side.. hehe..Hvordan kjenner du det?
Jeg får fortsatt mest spark på høyre sida av magen så tror hun ligger i tverrleie fortsatt. Men kjenner jo litt små bevegelser andre steder også innimellom. Vanskelig å si synes jeg
Jeg kjenner tverrleie veldig godt, men så ligger min enda høyt oppe. Kjenner at ryggen ligger tvers over magen, med to harde punkter på hver ende.Hvordan kjenner du det?
Jeg får fortsatt mest spark på høyre sida av magen så tror hun ligger i tverrleie fortsatt. Men kjenner jo litt små bevegelser andre steder også innimellom. Vanskelig å si synes jeg